Powered By Blogger

måndag 2 maj 2011

Fotoutmaning! Mitt favoritplagg-alla kategorier

Jag behövde inte fundera kom jag på för Taradiddle dree i grått med de vackra rosorna är mitt vackraste och mest använda plagg jag har. Det kvalar dessutom in under min typ av favoritplagg, tunikan eller kortare klänningar som jag använder  i det här fallet till jeans, alltid. Kanske dags att hitta lite nya kombosar till denna underbaring :)


Hade inte sagt nej till en likadan i Royal :)



Så fin passform! Odd Molly i högform.


Jag lägger även till denna då den går under kategorin tunika och favorit. Dessutom är den för mig förknippad med Taradiddeln och givetvis kommer jag inte på vad den heter :/
Men.. jag blev så glad när den kom får att den påminde mig om Taradiddeln fast i sommarvariant.



Bästa kompisar :)

Sammanfattningsvis är alltså tunikan mitt favortplagg-alla kategorier och i synnerhet dessa två!

Ska bli spännande att se vad ni andra har valt :)
Hoppas ni får en bra dag!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Den heter Prairie short strap :-) Kul att se dina favvisar :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Glömmer alltid vad den heter av nån konstig anledning :P Kram

    SvaraRadera
  3. Roligt att se dina favoriter. En Taradiddle står högt på önskelistan hos mig. Prairie Strap dress har jag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack det samma :) Hoppas jag hittar en i royal någon gång! Kram

    SvaraRadera
  5. Tänkte först på min fina Taradiddel, men det blev något helt annat... Lycka till med Royal-jakten!

    Kram kram

    SvaraRadera