Powered By Blogger

torsdag 5 maj 2011

Gårdagens paket

Först och främst vill jag tipsa om att finaste Linda G har en utlottning där man kan vinna finfina hårvårdsprodukter. Passa på att vara med!

Japp i går när jag kom hem låg det ett litet paket innanför dörren från goaste Josanne! Hon i sin tur har "fått" det från härliga Tooo di loo!
Nu vann jag nog världsmästerskapet i länkning :)

Superbra när plagg kan vandra vidare :)

Här är skönheten :



Knutit fram på ena bilden och bak på andra. Vet inte vilket som är bäst. Vad tycker ni?

När jag ändå håller på....Jag har ju börjat lägga ut lite på Tradera och då är det lätt hänt att de slinker ner lite grejer också :P
Som denna lilla sötnos som jag letat (lite lätt) efter länge.Tintarella! Låter Nästan som, Tam-ta-da-dam!



Väldigt söt tycker jag och så har den en fin logga på ryggen också som jag inte lyckades fotografera.

För övrigt har det varit en städ och röjdag idag så nu är lägenheten sanerad från katthår (håller väl några timmar). Dessutom har jag packat ner massa vinterkläder som ska till källaren.
Känns bra :)
Tyvärr har internetuppkopplingen strulat idag men jag hoppas jag kan titta in och hälsa på ikväll!
Ha det så gott!
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Så fint köp. Tycker det ser bra ut både med fram och bakknyt. Jättefin!!!!
    Och ja du vinner mästerskapet i länkning i dag. Det är bara trevligt med länkkärlek.
    kramar och ha en fin eftermiddag!
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja på den funkade båda bra :) Länkkärlek låter bra :)) Hoppas du fått en fin eftermiddag också! Kramar

    Oddandme - Tack! jag känner mig nöjd :) Kul att ha några äldre Mollysar också :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Den vita klänningen är ljuvlig! Har haft och sålt, måste fått hjärnsläpp! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja ibland när man har ett säljrace ryker både det ena och det andra! Något jag ångrar är att jag sålde Once in a lifetime kappan i svart! Arrgh säger jag bara! Kramar

    SvaraRadera
  5. Så FIN på dej...jag hade denna bara hängandes å det var den ju för söt för:)
    kram kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefint köp! Den är verkligen snygg.
    KRam

    SvaraRadera
  7. Too di loo -Tack! Jag är så glad för den :) Tänker på sommaren och brunbrända ben :) Kramar

    SvaraRadera
  8. Hilde - Ja jag är jätteglad för den :) Tack för infon, ska sitta och pilla lite med det i morgon.
    Nu säger jag Gonatt! Jag är så trött.. Kram och sov gott :)

    SvaraRadera
  9. Vilka fina köp du gjort!! Roligt när det blir så bra!
    Har den vita här också, knappt användt den än men nu har jag trixat lite så den sitter bättre. (för stor innan..) Denna sommaren skall jag använda den hoppas jag..inte en sommar till i garderoben alltså!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Anneli - Ja det är jättekul! Nu gäller det bara att använda dem :) Kram

    SvaraRadera