Powered By Blogger

måndag 9 maj 2011

Gårdagen

Igår kom bloggandet av sig, var ute och njöt av livet och solen i stället. Dagen började med inköp av ny cykel :) Ingår i min föresats att komma igång att röra mig mer. Medan cykelhandlaren skulle fixa cykeln gick jag iväg på en promenad för att fika under tiden. Förvånad upptäckte jag att massa småbutiker var öppna trots att det var söndag, bla ett bokantikvariat :) Där köpte jag en bok av Dalai Lama om Lycka! ( kan behövas ) och en bok av John Steinbeck  ( en favoritförfattare ), "Det stora kalaset" som jag inte har läst. En underbar fika i solen blev det också :) Cykeln var inte klar så den ska jag hämta Idag men jag fick en skön promenad.

Lite senare på eftermiddagen gick jag, syster, svägerska och några av barnen ut och åt fantastico god italiano. Finns en helt underbar Italiensk restaurang i Göteborg som heter That´s amore där man kan beställa meny på fyra rätter, alltid olika och det är så himla gott och man sitter i flera timmar och äter :)

Lite svalkande öl slank ner också :))



Bilden på cykeln ville inte blogger veta av så jag återkommer med en "riktig" bild på den sedan när jag hämtat den :) Då ska jag nog få till en dagens också!

Ha det så bra underbara ni!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar