Powered By Blogger

onsdag 25 maj 2011

Student, student och fina Twiddle ryggen

Idag ska jag hämta sonens skylt, beställa blomma att ha runt halsen och hitta lite annat jox som ska hänga där :) Systemet också, det får jag inte glömma! Igår hittade jag och dottern jättefina skålar från Mateus i härliga färger som jag ska ha lite olika röror i.


Hittade en jättemysig bild på sonen som ska vara på plakatet :) Får se vad han tycker :)) ( ja, inte den ovan alltså :P )



 Blogger avvisade nästan alla bilder.. men skam den som ger sig! så jag tog en egen bild på mina fina skålar :)


Ska komplettera med  med några till idag:)


Söta Lingon ville att jag skulle visa ryggen på fina Twiddeln :) så här kommer den till dig och alla andra som vill njuta av detta mästerverk!

Nä dags att sätta fart! Förhoppningsvis kommer det en dagens lite senare. Springer fortfarande omkring i pyjamas och det ska jag bespara er den här gången :)

Nu ska jag och min dramaten göra stan osäker ;)

Hoppas ni får en bra dag! I Götet skiner solen i dag :)
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar