Powered By Blogger

onsdag 25 maj 2011

Onsdagens stass och fint porslin

Höll på att blåsa bort idag! Framförallt när jag gick med Sonens studentskylt under armen! Fick i alla fall gjort mycket idag :) Har flängt runt kors och tvärs i stan.. Hittade några fler Mateusfat med fjärilar på och på Indiska hittade jag fina lila lövfat :) Ska bli roligt att duka upp på fredag :))

Dagens porslinskörd:

Fina lövtallrikar från Indiska

Så fina fjärilar!



Idag hade jag på mig Spinner silk sleeveless och och älsklingskoftan just nu, Long frill cardigan. Gamla "ful"skinnjackan åkte på, vill inte utsätta min fina Odd molly skinnjacka för regn än :) och så fick det bli leggings under för det var rätt kallt idag.



Mitt bland alla studentinköp blev det faktiskt något finfint till mig också! Konstigt va ;)
 Den visar jag i morgon förhoppningsvis :)

Hoppas ni får en skön kväll allihop!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Jättefina tallrikar och stass..
    Jag bugar och tackar för bilder på twiddlens rygg, den är så fin. Jag har ju den i chalk men mitt hjärta klappar nästan ännu mer för den i military... :-)
    Jag ser fram emot att kanske få se någon bild på din dukning på fredag..?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Matteus är bara SÅ ljuvligt...... Har funderat många gånger på ett nyköp av tallrikar & skålar & fat... men det har liksom aldrig blivit av... Å sen är dom dyyyyyyyyyyyra så det ryker ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket :)De är fina båda två men military är mer jag. Det blir någon slags buffé med olika röror och annat smått o gott och då är det så roligt att lägga upp det i fina skålar och fat. Jag har så litet nu så det blir mingelstuk på det hela. Men finns det hjärterum finns det stjärterum :)) Ska försöka få till ett foto :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Johanssonskan - Visst är dom fina! Och alla underbara färger :) Tyvärr också dyra :/ men jag har bara köpt lite skålar och små uppläggningsfat, sen kan man använda sitt vanliga porslin till, det funkar ju :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Matteus är så fint! Och det är du i dagens stass med. Vad heter färgen på din spinner silk sleeveless?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hilde - Ja det är som att komma in i en godis affär med alla fina former och färger :) Vintage chalk heter färgen och baktill finns det EN svart fjäril i mönstret som jag är så förtjust i :) Kram

    SvaraRadera