Powered By Blogger

tisdag 31 maj 2011

Sporadisk närvaro och dagens

Studenten sög musten ur mig även om det var roligt :) Är inte i högform än...Dessutom har jag fått en jätteblåsa/varböld längst ner på tungan! Ajj!! Vad ont den gör :( Ska till farbror doktorn idag.. vill ju inte åka iväg till Grekland med Streptococker, bäst att kolla!

Idag är det sommar i Göteborg :) och idag ska mina balkongmöbler äntligen komma :)) Plommonfärgat bord och ceriserosa stolar!

Dagens blev det fina Odd Molly linnet och ett par byxor/shorts från Mos Mosh. Visar rumpan också så ni ser de fräcka nitarna på bakfickorna :)


...och dom nitarna syntes ju bra...


Igår var jag helt färdig och orkade knappt öppna datorn... Får hoppas att jag piggnat till kvällen så jag kan ta en trevlig bloggenad :)

Ska ta några bilder på mina balkongmöbler också :))

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Hej hej,
    gör ett nytt försök efter laddat ner Firefox. (länk hos Bina) Hoppas det fungerar nu..
    Förstår mycket väl studenten sög musten ur dig! Påfrestande när man inte riktigt har krafterna som förr.. Lycka till hos farbror doktorn idag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. HURRA..DET GICK!! BINA ÄR SUVERÄN..ELLER HUR!! FNISS..
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jaaa! Äntligen! SuperBina eller hur :) Tack så mycket för lyckoönskningen! Vill inte vara sjuk nu när jag ska åka :( Får hoppas det är något som går snabbt över... vill inte äta antibiotika heller så hoppas jag slipper det. Kram

    SvaraRadera
  4. Annelie - Hej igen :) Såg att du startat blogg :)) Och jag blev di första följare :D Kram

    SvaraRadera
  5. Fniss..ja du vad har jag gjort!!?? Fattar knappt någonting..ska se hur jag fortsätter!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Annelie - Spännande :D Kram

    SvaraRadera