Powered By Blogger

onsdag 11 maj 2011

Lise Sandahl har hittat hit

Mitt livs första maxiklänning! Visserligen har jag kortat av den eftersom jag inte gillar när det fladdrar kring fotknölarna, får för mig att jag ska snubbla. Därmed är jag inte så modern, kanske till och med töntig, men det bjuder jag på! Man ska ju trivas :)

Jag har inte varit så aktiv vare sig på min egen eller er andras bloggar de senaste dagarna. Har varit väldigt påverkad av pollenallergi som detta året har varit och är jättejobbigt. Har ingen energi alls :(

Men, men det går ju över....

Här kommer klänningen som jag kommer att bo i varma sommardagar :)





Idag har jag storstädat hela lägenheten, tvättat och pimpat balkongen lite. Måste tipsa om att Indiska har jättefina balkong grejer om man gillar färg :)
 Väntar på att mina färgglade balkongmöbler ska komma och förbereder balkongen för det :) 
Visar bilder när det är klart!
Nu ska jag trotsa pollenallergin och ge mig ut en stund!

Ha det gott allihop!
Kramar!




7 kommentarer:

  1. Åh vad fin! Jag har bara sett den som tubklänning utan axelband och därför totalt ratat den. Var har du köpt din?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Blev jätteglad när jag hittade denna med axelband på RBL, frölunda torg i Göteborg :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig sommarklänning och längden ser bra ut tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh den är så fin, jag har också sett den som tubklänning men kanske en gång med axelband, iallafall så är den så fin!! Ska bli kul att se dina färgglada utemöbler. I morgon hoppas jag att vårt bord kommer med dhl. Sen ska det njutas massor.
    kramkram

    SvaraRadera
  5. Nadia - Tack! Kanske kapade de lite för mycket, men det är inger att göra åt nu :) Hoppas den inte krymper i tvätten :)) Kram

    Lingon - Tack! Längtar till mina balkongmöbler :) De kommer inte förrän i slutet av maj :/ Hoppas de kommer innan sonens student, vi behöver alla sittplatser vi kan få! Kul att dina kommer imorgon :) Lite bilder kanske? Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Earhart cardigan finns på Ajabaja.....Kram!

    SvaraRadera
  7. Linda - Tack! Ska kolla där :) Kram

    SvaraRadera