Powered By Blogger

torsdag 26 maj 2011

Snabb dagens

Nu är det full rulle med förberedelser inför sonens student! Ska strax åka iväg och hämta en paj hos syrran. Har farit omkring som en tornado här hemma så nu känns det som om ryggen ska gå av på mitten! Klag, klag! 
Nu är det mesta som går att göra nu klart i allafall! När jag kommer hem igen ska jag pilla lite med det roliga :) Fixa skylten skriva kortet och lite annat smått o gott!

Ville visa min fining som jag köpte igår :) Avalon (?) tunic, indigo, min nya favoritfärg.. Här tillsammans med de jeans som jag bara kan använda just nu Ra-re, magen är som en uppblåst ballong!
 Vilket gör att jag inte har en aning vad jag ska ha på mig i morgon, allt stramar och sitter åt tycker jag... Får se vad det blir :)



Mitt balkongbord som jag gått och väntat på i en evighet nu har inte kommit :( Så där rök några sittplatser.. Ska bli intressant och se hur vi löser detta imorgon :)

Här kommer en bild på min underbara parfymplaska, Marc Jacobs, Daisy, Eau so fresh.

Den doftar gott också ;)



Ha det så gott i kväll!

Kramar!

8 kommentarer:

  1. Lycka till på studentdagen, kommer gå hur bra som helst! Super snygg är du i Avalonen, jag har tänkt skaffa den färgen också, ur fin:-) Marc Jacobs dofter är underbara, har inte kännt på den men har en annan.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu känner jag att allt är under kontroll! Förutom sittplatserna då :)) Jag kan vara lite överkänslig för parfymer men denna fullkomlig älskar jag! Tur att det är så stor flaska :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, den parfymen vill jag lukta på...! Jag är dum i huvudet för jag är parfymallergisk men jag älskar ändå att småprova lite då och då...
    Hoppas att dina balkongmöbler kommer snart.

    kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Lycka till med studenten, det kommer att bli jättebra! Snygg Avalon.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lingon - Periodvis och när det gäller vissa dofter är jag också allergisk, åtminstone överkänslig :( Men denna går bra :) den är inte stickig i doften utan bara fräsch, sedan är jag alltid noga med att inte få parfym på fingrarna eftersom jag pillar mig i ögonen och då är det kört! Är faktisk besviken på att de inte levererat balkongmöblerna än! Hade behövt dom nu.. Kram

    Hilde - Tack så mycket! Behöver alla lyckoönskningar i världen känns det som :) Får hoppas att solen tittar fram också! Är så nöjd med Avalonen :) Kram

    SvaraRadera
  6. Där är den ju! Visst är färgen härlig :-) Och hela tunikan förresten. Hoppas allt har gått bra idag!!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jättelyckatill med studenten, det är rejält arbetspass man har, men du har väl haft det förut om jag inte har fel för m ig, och då har man ju viss vana. Sist när min dotter tog studenten så började det ösregna just kl 15 när de gick ut och höll sen i hela kvällen. Urtrist, men ungdomarna brydde sig inte, mest vi gamlingar.
    Den tunikan i den fägen är i min önskelista. Superfin.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tigern - Ja den är underbar! Allt gick bra och sonen var nöjd och glad :) Kram

    annika - Ja det är fullt upp! Och du har rätt jag har gjort det förut och det var en mycket större baluns! Vi hade tur med vädret :) Det regnade på morgonen men sedan höll sig regnet borta och solen framme, fast vi höll på att blåsa bort :) Tunikan är så fin tycker jag med :) Kram

    SvaraRadera