Powered By Blogger

söndag 15 maj 2011

Dagens promenadstass, lite smått från Indiska och en liiten teaser

Idag tog jag en liten prommis till stan. Har varit krasslig i helgen (Igen) och legat hela lördagen, så jag mer eller mindre sparkade ut mig själv, behövde luft! Huvudet känns fortfarande som en ballong, men nu är jag en härlig sommarklänning och en cykelkorg rikare :) Båda från Indiska
Tittade även på Jade Jaggers kollektion men där var inget som föll mig i smaken, förutom porslinet då, men det har jag ingen plats till...

Här kommer dagens och mina fynd:

Exentric cardigan Odd Molly, blus Nolita, Jeans Ra-Re + skinnjacka och sneakers senare.


Ursäkta oordningen i bakgrunden men jag håller på att göra om lite..


Jätteskön klänning från Indiska, 399:-. Lagom längd till mig.
 



En cykelkorg med handtag, fanns i två färgställningar. Loui och Grizzly lade beslag på den direkt :)

Japp! Då ska jag återgå till min streckläsardeckare och sedan försöka åstadkomma någon slags middag...
Måste teasa lite... Det slank faktiskt ner något annat också som jag blir alldeles svettig när jag tänker på den :))  Visar den när jag hämtat mig från chocken ;)

Ha det gott allihop!
och
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Finfina fynd du gjort!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig kofta, färgerna är så fina!!! Och jeansen härlig outfit1
    Blir nyfinken på det där andra ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit. Vad nyfiken jag blir...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nadia- Tack! Jag blev riktigt nöjd :) Kram

    Christina - Älskar koftan men har glömt att använda den! Jeansen är otroligt sköna :) Ska vis auppden i morgon ( om jag vågar :-o ) Kram

    Hilde - Tack! Ska flasha The thing imorgon ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha - självklart ska katterna ner i cykelkorgen...å i påsar...å i lådor och allt annat man kan krypa ner i ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Frösötös - Haha ja, i dag hoppade Grizzly upp i kylen :P men där går gränsen :) han blev snabbt utlyft därifrån :) Kram

    SvaraRadera