Powered By Blogger

måndag 16 maj 2011

Jag slog till!!

Yes! Nu blir det knäckebröd och total köpstopp ett tag! För nu har jag köpt världens enligt mig snyggaste skinnjacka! Såg den första gången irl på NK i powder, provade och den bara gled på och satt perfekt överallt!! Som om den var gjord för mig, ahhh!

Den gången lämnade jag den, dels för färgen, dels för att jag redan har en skinnjacka intalade jag mig då...

I söndags på min promenix var Kålle & Ada öppet och visste att den fanns där i svart, hade känt på den vid ett annat tillfälle :)
Saken är är den ( nu kommer bortförklaringen ;)) att min skinnjacka är för stor.. Den är perfekt när jag åker moppe, det får plats tröjor under, men den är inte snygg, bara så där...

Men denna Åhhhh!!









Om man skulle tröttna på fransarna är det väldigt lätt att ta bort dem, bara att knyta upp öglan.



Den är har allt som jag fastnade för när jag upptäckte Odd Molly! Perfekt passform, underbar kvalité (som supermjukt skinn), vackra detaljer ( fickor och foder), välarbetad....suck...!
Att man kan bli så löjligt glad av en jacka!

Hoppas ni får en bra måndag!
 Kramar!



19 kommentarer:

  1. halloooooo hallooooo VILKEN JACKA!! så snyggo!!
    :)
    Läste att du är av med ditt Leila recept på cupcakes..jag har alla Leilas böcker..låt mej veta i vilken ditt recept var så ska jag skriva ned det till dej eller så fotar jag helt enkelt av det :)
    kram kram :)

    SvaraRadera
  2. Halooo! Den är galet snyggo :D Och jag kände mig helt crazy som köpte den :)) Och det är jag glad för :) Vad gulligt att du hjälper mig med de förlorade recepten! De är sååå goda.. Skrev i din blogg också :) Då får det bli cupcakes istället för knäckebröd..hehe! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ååååå underbart att det finns fler som ger efter för sina frestelser :) Den är lovely!
    Vad har du som förlängare/underplagg till rostunikan???
    Kram

    SvaraRadera
  4. Frösötös - Jaaa :D Ibland är det skönt att göra det :) man lever bara en gång, brukar jag tänka :) Jag köpte Antidote tank (i vitt) för ett tag sedan som jag tänkte pröva med. Funderar också på om man kan ha någon av RAF:arna. Har inte testat än bara funderat.. Vad har du till? Kram

    SvaraRadera
  5. Hi hi - jag har ingen ros än för jag vet inte vad jag skulle ha under. Då är vi två som famlar i mörker ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Frösötös - Ja här famlas det :) DU borde väl ha en rostunika ;) Kram

    SvaraRadera
  7. Klart jag borde :) Vem skulle annars ha en ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ho ho - här låter vi inte gräset gro under fötterna ;) Har en på väg så nu gäller det att tänka intensivt :)(dök upp på T med ok köpnu-pris)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Frösötös - Wow!! Grattis :D Då kan vi hjälpas åt att hitta förlängare :)) Kramar

    SvaraRadera
  10. Good for you - den är ju sååå fin! Om den ljusa kommer på ordentlig rea slår jag också till :-)
    Kram och tack för att du har följt med på min resa!

    SvaraRadera
  11. Jösses vad snygg den jackan var på dig!! Grattis till den sötnosen!! Kan ju vara värt tugga knäcke ett litet tag för, haha.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Tigern - Tack! Den ljusa är också jättefin :) Och Tack själv!! Det har varit jättekul att följa med på din resa! Alla konstiga maträtter ( köttsrösslet :p)
    Det måste ha varit otroligt spännande att vara där irl :) Kramar

    SvaraRadera
  13. Annelie - Haha.. Ja den är definitivt värd det ;) Har aldrig varit med om en skinnjacka som sitter så skönt och snyggt (tycker jag :)) och jag har provat många!! Kram

    SvaraRadera
  14. Den skinnjackan är värt allt knäckebröd i Sverige. Den är jättesnygg på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hilde - Tack så mycket! Jag stormtrivs :) Kram

    SvaraRadera
  16. Den sitter som gjutet på dig. Gudars vad snygg!!!! Visst ska moas unna sig något. Jag har köpt 2 dröm plagg (väntar hem det ena iofs) men jag är så där löjligt glad och nöjd.
    Kram

    SvaraRadera
  17. Jättefin! Ser mjuk och go ut:) Kram

    SvaraRadera
  18. Jeanette - Tackar :) Låter spännande med dina drömplagg! Härligt när man blir sådär löjligt glad och nöjd :) Kram

    Linda - Den är verkligen supermjuk o go :) där rök HD:n ;) Kram

    SvaraRadera