Powered By Blogger

tisdag 31 maj 2011

Mitt Campadre klick är här!

Superfina Prarie strap dress i almost black! Så fin och skön! Är så glad att jag slog till :) Hade börjat kolla lite på Tradera och hoppades att den kanske, kanske skulle vara med på Camadres rea, hade sett att den vita var med på en "sneakpeak" innan :)

Trots att halva sidan av ansiktet och hela huvudet är bedövat av min böld i munnen har jag fått lite gjort här idag! Håller på att tvätta och har piskat mina fällar.
 Nu väntar jag på att balkongmöblerna ska komma :)




Blir en moppetur till läkaren sedan, ska bli skönt att få lite luft, var inne hela dagen igår..

Ha det så gott allihop!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Vad roligt du fick tag på en Praire strap! Snygg på dig verkligen!
    Själv känner jag mig lite tveksam hur jag passar i dessa egentligen..dags o testa igen kanske!
    Hoppas dom kan fixa dina blåser, måste kännas obehagligt för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna stenhårt att de där blåsorna är lättbotade och gone and away snarast!
    Prairien är klockren på dig!!! Kanonköp alltså! Jag har den själv och älskar den. Men jag är så rädd för att den inte ska passa på min förfettade kropp så jag vågar inte ens prova den... Kanske dags att göra det och blir det diss så får det ta mig tusan bli en dietkur för tanten... :o)
    Jag har förresten Äntligen fått hyfs på min mail nu, så jag har mailat dig.
    Hoppas du får en bra kväll. Massa Kram!

    SvaraRadera
  3. Men din stackare med böld i munnen. Det låter inget vidare. Du är jättesnygg i Prairie strap dress, så den ska du vara jättenöjd med.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack allihop! är jättenöjd med den. Bölden däremot skulle jag klarat mig bra utan :) Man kan tydligen få sådana när man har en virusinfektion i kroppen om man är lite nedsatt. Får hoppas jag kan ta kål på den med vitlökstinn tzatziki, greksallad och Mythos.
    Josanne - Jag har fått ditt mejl och mejlat tillbaka :)
    Ja det här blev ett ovanligt rörigt mass svar och det beror på att jag är dödstrött :-o Så jag säger God Natt och hoppas vi ses i morgon :)
    Då ska jag visa mitt nya balkongbord och stolar som jag väntat på två månader! OCH det är fel färg på stolarna :p = blä! Ska sova på saken och se i morgon vad jag bestämmer för .. Godnatt igen o Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket fint Campadre-köp. Jättefin på dig. Jag missade hela kampanjen och kom på det när allt fint redan var slut...suck. Hade nog också kunnat klickat den där eller runaway dress tror jag :-)

    Ha en fin dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Förresten klickade jag nu på följa-knappen till din fina blogg så jag får den i min läslista och hoppas det är ok :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Vivvi - Jo dom hade en del fint :) Var så sugen på skinnjackan men den var fortfarande dyr och jag hade precis köpt en annan :-/. Jättekul att du lägger till mig :) Kram

    SvaraRadera