Powered By Blogger

torsdag 12 maj 2011

Dagen moppestass och MC kort på G :)

Tjohoo! Nu har jag bestämt mig! Jag ska ta MC kort :D Har velat lite i denna fråga eftersom mitt vuxna jag har tyckt att det är onödigt och bättre att satsa på vanligt körkort medan mitt mindre vuxna? jag tycker, gör det som känns bäst :) Så nu har jag anmält mig  :)  Sedan har jag tänkt mig en  125 cc Vespa, inte så tungt alltså. Men vem vet....när jag är klar kanske jag vill ha något tyngre :))

Visst är den snygg!


Dagen moppestass var lite för kall, kallare vindar idag.






Av någon anledning har blogger låst sig så jag kan inte flytta markören till vanlig : (( Återkommer senare! Ha det så gott! Kramar!        



4 kommentarer:

  1. Även jag funderar på båge-kort! Vore stört-mysigt att glida runt på sommaren! Jag gillar glidare, typ HD. Inga såna där sport-hojar! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken söt mojäng, jag såg en rosa för ett tag sedan...så söt...
    Den kommer att bli fin att glida fram på.
    kramkram

    SvaraRadera
  3. Jag vill mest bara titta in och säga hej eftersom det var ett tag sedan. Jag har haft, och har fortfarande strul med att både kommentera och att blogga själv. Stor Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att höra ifrån från dig! Hoppas du har det bra i Athen :) Här har det varit trubbel med blogger men det verkar ha löst sig nu. Stor Kram till dig!

    SvaraRadera