Powered By Blogger

fredag 20 maj 2011

Nyklippt näsapa och dagens

Så då var man nyklippt igen :) Och konstigt nog är jag piggare än någonsin! Trots att jag knappt sovit något  i natt... kanske är bra att bli lite chockad ibland!

Idag blev det invigning av min klänning som jag köpte på Indiska, nu i rätt storlek!
Till har jag min jeansjacka från Odd Molly men innan jag gick bytte jag till Long frill cardigan. Skulle cykla och ville inte frysa om rumpan :)


Olé



Det var snyggare med jeansjackan men skönare med koftan :)

Ikväll ska jag dricka ett gott vin till maten, sen kommer jag nog sussa gott!

Hoppas ni får en mysig kväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Hahaha du är lite väl elak mot dig själv men du har onekligen fått till en mysko vinkel ;)
    Kram på dig - nu ska jag laga mat :o)

    SvaraRadera
  2. Haha ja vi skyller på vinkeln :D Tog några bilder till men de blev ännu värre :P Jag tänkte att jag bjuder på den :) Smaklig måltid! Kram

    SvaraRadera
  3. ;-) Näsapa va? Näääe...haha!!
    Nyklippt och fin är du ju. Hoppas vinet och maten smakade gott, det är ju fredag äntligen...
    kramar till dig och ha en skön go helg!
    L

    SvaraRadera
  4. Näsan växer hela livet :) Undrar var det ska sluta :)) Vinet o maten smakade och gjorde gott! Nu ska jag äntligen sussa :) Hoppas din kväll varit bra också :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Snygg frilla:) Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Tack så mycket :) Fin helg till dig med! Kram

    SvaraRadera
  7. Så fin frisyr:) å du är väl bara go med din humor MEN någon näsapa har du NOT:)
    Ha det mysigt!
    kram kram:)

    SvaraRadera
  8. Too di loo - Tack :) Jag tror inte jag har så stor näsa i verkligheten, hoppas jag i alla fall inte ;) Ha det gott du med! Kramar

    SvaraRadera