Powered By Blogger

tisdag 17 maj 2011

Jag ändrade mig visst...

Hrmm.... Först säger jag att Jade Jaggers kollektion inte föll mig i smaken, därefter att jag ska ha köpstopp....Vad händer? Jo.....när jag är på väg in till Zooaffären slänger jag ett litet öga till vänster, rakt in i Indiskas skyltfönster som ligger precis bredvid, och där hänger denna snygga sak :p 






Det är ju kul att ha liite annat än Odd Molly och den passade perfekt till skinnjackan så klart :D
Dessutom är den underbar i materialet tunn och sval.

Halvblind som jag har börjat bli lyckades jag med att ta en Large i stället för Medium :/ Den passar men en Medium blir ännu bättre. Får hoppas att den finns kvar :P

Hoppas ni får en bra dag!
Här i Götet är det grått och regnigt, men idag stör dig mig inte :)

Kramar!

10 kommentarer:

  1. Hihi..så gick det köpstoppet ja, fniss!
    Klänningen passar ju klockrent till fina jackan, då måste det ju vara förlåtet..!!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. hej snygging ;) Kolla mitt senaste inlägg - vi kanske får världens supertips :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du är?! :-) Visst är det bara störigt när man tar fel storlek fastän man tittade så noga? Händer mig hela tiden, haha!
    Och vilken underbar skinnjacka, slurp, slurp.....
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Annelie - He he .. gick inte så bra ;) men den va fin :) Kram

    Frösötös - Hej på dig snygging :) Superbra! Nu får vi massor med tips! Kram

    Josanne - Hej snyggo!! Kul att du snart är hemma igen :) Kram

    Lingon - Tack! Jag får börja ha med mig glasögonen :/ men då gömmer jag väl dem någonstans! Fick tag i en medium i alla fall :) Skinnjackan är jag totally in love i :D den har varit på sen i söndags, Ja inte på natten då ;)) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag provade också den där......så skön på!Skulle försöka hålla mig men nej.........jag måste nog ha den också!
    Passar perfekt med skinnjackan till.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  6. Halvan - Ja den är så skön :) Nu fick jag bytt till rätt storlek också! Lycka till med köpet! Kram

    SvaraRadera
  7. Fint ihop med skinnjackan! Ser att du fick tag på rätt storlek också, bra! Här har också regnat och det till och med åskade på eftermiddagen:( Kram

    SvaraRadera
  8. Snyggt, passar jättebra på dig! Regler är till för att brytas och frestelser är till för att fallas för :-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Tack! Ja Medium var mycket bättre :) Åska kan vara rätt häftigt om man är skyddad, annars jättehemskt! Kram

    Tigern - Tack! Det där ordspråket tar jag till mig direkt :) Kram

    SvaraRadera