Powered By Blogger

söndag 29 maj 2011

Fotoutmaning - Jag tittar gärna på



Det är mycket jag gillar att titta på! Så här kommer lite av varje!

Folk!
Älskar att titta på människor när jag är ute och går,  åker spårvagn, fikar, ja för det mesta :)


Älskar också att titta på vackra byggnader, portar, hustak, tinnar och torn, grafittiväggar, ja stadsarkitektur helt enkelt.


Att se när katterna tvättar sig och varandra är underbart rogivande och mysigt..








Sist men inte minst gillar jag att titta på min utsikt! Himmelen som förändras hela tiden..


Det finns mer! Är en betraktare :)

Hoppas ni får en härlig söndag!

Jag ska ta itu med mina räkningar :/ Glömde av dem i studentyran!

Kramar!

7 kommentarer:

  1. Ahhh katter glömde ju jag på min lista :-D

    SvaraRadera
  2. Ja listan kan bli hur lång som helst :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Annelie - Om du läser det här!! Såg Hos Josanne att du inte kan kommentera här! Vad tråkigt :(( Är det något jag kan göra med bloggen så att det funkar? Jag är ju novis på det här! Tråkigt när inte folk kan kommentera...Hoppas Blogger fixar det här strulet snart!! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad du är påhittig. Jag har inte kommit på en enda sak. Fick först för mig att det gällde TV-program , och jag tittar i stort sett aldrig på TV.
    I alla fall tänkte jag här upplysa för er som inte kan kommentera, för jag har samma problem, läste att tills vidare kan man göra så att man först ser till att vara utloggad från Google-kontot , och när man sen loggar in så ska rutan där det står "Forsätt vara inloggad" I N T E vara ibockad. Man måste då logga in sig på nytt var gång man haft sidan nerstängd, men då kan man i alla fall kommentera och är inloggad överallt. kram

    SvaraRadera
  5. Annika- - Jag är inne i en period när jag inte tittar alls på tv så jag kunde inte ta med något tv-program. Var annars min förta tolkning av dagens fotoutmaning också! Tack för tipset! Jag har klarat mig från bloggerstrulet, har kunnat blogga och kommentera men det är ju tråkigt att de som vill kommentera här (och på andras bloggar) inte kan :/ Kram

    SvaraRadera
  6. Håller med dig precis!! Kunde följt med dig på en tittartur - älskar att bara sitta och betrakta. Katter, himmelen, folk, utsikt. En klart underskattad aktivitet!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja det är underbart att sitta på ett fik att bara betrakta det som händer runt omkring! Kram

    SvaraRadera