Powered By Blogger

torsdag 19 maj 2011

Till Salu

Nu är det dags att sälja några godingar som jag tycker är jättefina men som inte passar mig. Först ut är:

Spinner silk sleeveless, vintage chalk stl. 2. Något liten i storleken över bysten. Använd en gång några timmar. 
1000:-

SÅLD




Lilla fjärilen baktill :)

Älskar denna klänning och har köpt en i stl. 3 till mig.

Näst ut är vackra Shivers dress s/s i Berry stl. 3. Liten i storlek som en 2:a, sitter tigtht över bysten på mig som vanligtvis brukar ha stl 2.  Knapparna är dåligt i sydda så ni vet.
Har bara provat denna och den är tyvärr för liten för mig.
1300:-







Här har vi Mercered cardigan, dark berry, stl. 2. Normal i storlek. Även denna jättefin med roliga detaljer men vi kommer inte överens och den blir hängade. Endast provad.
1200:-

SÅLD

Rolig detalj baktill på koftan :)


Skimrande guldtrådar invävt..

Till sist!
Long mesh cardigan, lite lilac stl. 2. Även denna något liten i storlek. Denna har jag köp på Tradera och är i fint skick men för liten för mig, har fått tag i en 3:a :)
500:-



Vill bara säga att jag letar som en tok efter mina Tags som har gömt sig någonstans efter flytten. På Shivers dress finns de kvar. Skickar med dem om de kommer fram.
Ingår vanlig frakt i priset!

Ha det så gott allihop!
Kramar!


5 kommentarer:

  1. Hej!
    Trevlig sida du har! Älskar katterna, har en kompis som oxå har Pixiebobs...
    Jag är intresserad av Spinner silk, hör av dig till: helena@elcentralen.se

    SvaraRadera
  2. Helena - Tack :) Jag har mejlat dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Mercered cardigan är jag intresserad av så hör gärna av dig till mig.
    margaretha.moby@bredband.net

    SvaraRadera
  4. Mycket fint men passar de inte dig så lär de absolut inte passa mig... :o(
    Jag är 168 cm lång så bootsen borde ju sitta likadant på dig tycker man. Jag köpte dem från Miss Greta, har inte de butik i din stad så du kan prova? Ha en fin kväll. Massa Kram!

    SvaraRadera
  5. Mags - Jag har mejlat dig! Kram

    Josanne - Jag måste bar testa dom! de är så himla snygga :) Miss Greta ligger en bit härifrån men jag får kolla runt lite här i stan, borde finnas någonstans tycker jag. Kramar! o kul att du är här igen :)

    SvaraRadera