Powered By Blogger

måndag 2 maj 2011

Dagens Prairie kombo

Nu när jag hade den framme kunde jag inte låta bli att använda den, Prairie short strap dress, lite powder ( Tack Johanssonskan! ) Den har vilat i min garderob under vintern så det blir vårpremiär! Idag med Chrysalis minigown,  byxor från Odd Molly och fjärilsjeansjackan. Sist men inte minst mina peace skor från Minnetonka, underbart sköna :)

Jag är en riktig skonörd :)





Jag brukar inte ha underklänning till denna men ska på möte och då kändes den alldeles för urringad.
Men det var inte alls så dumt! Kommer jag ha fler gånger :)
Kan tillägga att jag hade sjal på mig också och det var ju tur för det var svinkallt ute!

Ha det gott!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Det kanske kan bli en powdertjej av mig med :) varvat med lila :)) Kram

    SvaraRadera
  2. Skit-snyggt! Och vem älskar inte skor? Kram

    SvaraRadera
  3. Ja - har funderat lite på MBT men tror de känns klumpiga??? Är också nyfiken på Fitflopen och en av tjejerna som läser/kommenterar hos mig är på väg att hämta ut ett par och kommer säkert att kommentera dem hos mig så håll utkik ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Frösötös- De är lite klumpiga innan man vant sig och de passar inte på alla fötter så jag hade tur för en gångs skull på den fronten.. Ska hålla utkik på din blogg efter fit-flopen är nyfiken på dom. Kram

    SvaraRadera