Powered By Blogger

onsdag 4 maj 2011

Carcais + Wilma = Sant

Jag har smugit med den... vet inte varför... kanske för att den är så speciell och fantastisk och ville suga lite på den karamellen en stund....och det har jag gjort! Jag älskar den! Känner mig så glad och fin i den och den är så mjuk och fransarna är så fina :) Häromdan när jag var hos optikern kom det fram en kvinna och kände på den och sa "vilken vacker sjal du har" . Det är inte så ofta det händer :)

Idag hade jag den tillsammans med Wilman som också är ett plagg som jag blir så himla glad av!
Efter gårdagens lågdag var det bara att fläska på med allt som gör mig glad : Köra moppe, göra fynd, prata med vänner, gosa med katterna och krama mina barn, lite i alla fall, de är ju stora nu :)

Dessutom låg det ett paket och väntade på mig när jag kom hem,  aldrig fel :)

Här kommer dagens glada moppestass och en nöjd sjalägarinna!



Fina Wilman..

Carcais är perfect att linda runt halsen så jag inte fryser när jag kör,  sedan är det bara att hänga den över axlarna..Den är fantastisk!

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar

10 kommentarer:

  1. Fint! Älskar också min Wilma. Var fick du tag på scarfen, verkar vara slut överallt tyvärr.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att du är så himla skön och cool i vad du än tar på dig. Dock nyfiken över innehållet i ditt paket... KRAMAR fina du!!!

    SvaraRadera
  3. Linaplina- Ja den är underbar! Hittade sjalen hos Lisen så det blev ingen billig historia men jag kommer aldrig tröttna på den :) Kram

    Josanne- Tack vad du är gullig! Fick faktiskt två paket till slut och det ena var från dig :) Jag gillar den :)) Det andra paketet var ett reafynd från country dreams. Båda kommer visas upp! Kramar till fina dej!!

    SvaraRadera
  4. Den sjalen är så JÄTTEFIN!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så snygg du är i den scarfen!!
    Wilman har jag aldrig provat men faller väl dit om jag gör det ;-))

    Också nyfiken på paketet:-D

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Christina - Tack! Den är underbar :) Kramar

    My odd reality - Tack :) Wilman är min favoritkofta, älskar den! Du faller säkert om du provar den :) Kommer visa innehållet någon dag :))
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Härlig kombo och jag känner precis som du, det där är happyplagg som man bli glad av. Koftan är min absoluta favorit som liksom säger mitt namn...:-)
    Hoppas att du håller på att lämna låglandet och visar upp paketinnehållet för jag är nyfiken :-)
    kramar

    SvaraRadera
  8. Sjalen är ljuvlig! Koftan med förresten:) Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefint alltihop! Lite sugen på sjalen, men den dyker kanske upp på tradera så småningom

    God natt!

    SvaraRadera
  10. Lingon - Precis så känner jag också för koftan :) Innehållet kommer i det ena fallet är jag en riktig härmapa :) Kramar

    Linda - ja jag kände mig som en riktig indian idag :) Kramar

    Tigern - Hoppas den dyker upp på tradera, det mesta brukar ju göra det förr eller senare. Kramar

    SvaraRadera