Powered By Blogger

måndag 23 maj 2011

Dagens och en mysbild

Moppetur igen så jag får palta på mig.. Ska iväg och köpa blommor till balkongen :)

Lila dagens idag, Magnolia dress och Lovely knit pointelle cardigan. Carcais och skinnjackan åkte på sedan också.


Hmm... Hur lyckas man ta en bild så att ansiktet syns? Hur jag än vred mig kom mobilen mitt i fejjan!



Lille Grizzly ligger och gosar hos mig :)


Ber om ursäkt för den extremt fula pyjamaströjan :I Men den är skööön :)

Ses igen lite senare hoppas jag!
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Så fin du är i dag i glada färger! Me likie! Visst är det svårt att fota med mobilen? Jag tycker det är bara att hoppas på turen när jag trycker av...fniss.
    Söta Grizzly, ge honom en kram från mig.

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja det blir väldigt konstigt ibland :P men det är väldigt snabbt o smidigt att föra över bilderna från telefonen. Ska krama Grizzly när han ar fångat flugan :) Han håller på att riva ner hela köket just nu låter det som :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja men den är så himmelens fin den där Magnolian i multi!!! Ångrar fortfarande jag inte köpte den förra året när jag provade den på Åhlens i STHLM..hur dum får man vara, haha.. Vet den dyker upp då o då på T, en dag så kanske jag slår till.
    Söt bilden på kissen o dig i soffan!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Annelie - Ja den är verkligen underbar! Mjuk och skön :) Trodde inte jag ville ha den.. men så provade jag den och jag blev förälskad :) Har använt den otroligt mycket både på jobbet och hemma. Lille Grizzly är så mysig :) Han har kommit in i en kelperiod :)) Kram och lycka till med flyttstöket!

    SvaraRadera
  5. Jättefint med glada färger på dig. Du är inte ensam med det där att fota med mobilen:) Jag får knappast till det med vanlig kamera.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack! Jag kanske ska köra lite mer med glada färger, gillar ju det :) Skönt att höra att det inte bara är jag som har svårt att få till fotona :) Kram

    SvaraRadera
  7. Klänningen är så fin! Konsten att få med nyllet handlar om vinkeln;) Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  8. Så fin kombo och vilken mysig kisse! :-) Ang recepten så ligger allt kvar - klicka på recept i ämneskategorierna till höger och skrolla ner lite.

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Linda - Haha näsapa igen då alltså ;) Nä, jag öva på :) Kram

    Tigern - Tack! Grizzly är så go :) Då ska jag kolla där! Det lätt så gott :) Kram

    SvaraRadera
  10. Sådär ligger min gammelkatta Rioja också. Fast allra helst uppe i nyllet =)
    Och absolut extra nära nu när hon har skadad tass.

    SvaraRadera
  11. Helen - Ja det kan jag tänka mig : Mysigt!) Hoppas det läker fort! Kramar

    SvaraRadera