Powered By Blogger

torsdag 1 september 2011

Silkesamling till salu och Suitheart i rätt size är här!

Sakta men säkert har jag samlat på mig silkesunderklänningar och kjolar och har nu (om jag får säga det själv) en fin liten samling i stl 2.

Bara ETT problem; jag är numera stlk 3! Framförallt på underklänningar! Därför är det ingen mening med att de ligger och tar plats i min väldigt lilla garderob.

Kan också tänka mig att swappa framförallt Chrysalisarna olika färger och batiklinnet till stl.3.
Vanlig frakt ingår!
Maila marieskoog65@gmail.com och/eller skriv en kommentar om ni är intresserade! Får gärna skriva en kommentar ändå :))

Spoiler underdress  stl.2. 400:- styck.
Mönstrad powder, grå och lila.

  
Chrysalis stl. 2.  500:- styck.
Powder, SÅLD! lite indigo och midnight blue. SÅLD!


RAF dark berry 500:-  SÅLD!  A-one silk military 400:- SÅLD!
Stl.2.


Underkjolar:
A-one silk skirt, military stl. 1. 300:- Dolce skirt, powder stl. 2. 400:- SÅLD! Spoliler skirt mörkare powder, stl. 2. (en liten fläck på) 200:-
Dolce skirt är ganska rymlig men jag använder inte den färgen.


Sidenunderklänning i batik st. 2.  400:- Kort sidenlinne stl. 2. 300:- SÅLD!
Blåmönstrad och powder.


 Och nu över till dagens happening!
Suitheart dress i stl 3 kom idag och sitter perfekt! I love it!





Nu råkade jag ha leggings i samma färg när jag provade den och det ska jag inte ha sen!
Denna klänning hade jag inte alls tänkt att köpa först, men helt plötsligt kände jag att om det är någon klänning jag ska ha så är det den! Och nu är den här :))

Idag var jag på mitt nya spancafé igen :) Solen sken och jag satt utanför och njöööt...  Håller på att gå igenom deras kaksortiment! Idag blev det morotskaka med MYCKET av det goda kladdet på :)

Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Det var en gidigen samling silkiga saker :-) Synd att man inte är en 2a för jag skulle behöva ett par underklänningar till alla genomskinliga saker jag har.

    Vilken tur att du fick tag på en Suiteheart i rätt strlk. Den är ju bara för fin. Kommer använda min massor....Sitter ursnyggt på dig

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jag är en 2.a (jag har äntligen erkänt detta ;)
    i sidenplagg i allafall och är sugen på A-one silk military om den finns kvar?!
    Kramisar
    Loo

    SvaraRadera
  3. Vivvi - Japp har aldrig sålt någon av dem och nu är det bara att inse att de är för små! Klänningen är jag så himla glad över :) Kram

    SvaraRadera
  4. Loo - Den finns kvar :) Mejlar dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Loo - Du får maila mig! hittar inte di! mailadress!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Du är så fin i klänningen, Jag har aldrig ägt någon jeansklänning, men det kanske är dags att prova:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hilde - Ja denna tycker jag absolut du ska prova! Mjuk och skön är den också! Tror den blir jättefin med grova strumpor och boots :) Kram

    SvaraRadera