Powered By Blogger

måndag 19 september 2011

Fedden är här!

Fedden i vintervitt har hittat hit! Dock har jag stora komboproblem eftersom jag är en "svart" människa egentligen... Drog på mig denna kombo i all hast som väl inte känns riktigt klockren... Hmmm får suga på den...

Här är i alla fall:
Fedden cardigan, Glenda tunic, vinatge brown, RAF, vintage grey, ett par gamla leggings (fruktansvärt obekväma) och mina Hunter.




Blev faktisk osäker på om denna passar mig! Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Har träffat min allra bästa vän som som känt sedan tonåren idag på eftermiddagen :) Är så härligt att ha en vän som hon som är sådär riktigt nära fast det varit perioder då vi bott i skilda världsdelar och inte kunnat ses så ofta! Idag har vi fikat, promenerat, provat glasögon och shoppat lite :)
Så mysigt!

Ha det gott!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Absolut hiss, du är jättefin i den:) Jag måste prova den nästa helg, begäret växer och växer..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den är underbar! Men kanske du skulle testa en svart istället, de är ju också underbara. Du är väldigt fin i modellen i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att koftan är helt ljuvlig! Fast jag som är lika kutryggig som Quasimodo skulle ta den utan hjärtat på ryggen......Kram!

    SvaraRadera
  4. Verkligen hiss! den är superfin! kramkram

    SvaraRadera
  5. Tack för era snälla kommentarer men jag har ändå eftersom känslan är fel ( varför kunde jag inte ha upptäckt detta i affären??) bestämt mig för att sälja den och satsa på en grå (tror jag). Kramar

    SvaraRadera