Powered By Blogger

lördag 17 september 2011

Kallt

Vad gör man inte för att de små kissarna ska bli nöjda! Morgon proceduren är viktig (enligt dem)! Först ska den morgontrötta matten väckas, sedan ska maten fram pronto!! Under tiden ska matte rensa kattlådan, Loui brukar komma och inspektera att jag inte smiter undan, i så fall låter han mig veta det med ett uppfodrande jam! Därefter ska hela gänget ut på balkongen och det börjar bli liiite kallt nu kan jag säga ( går inte att stänga dörren heller för då blir kattmaffian riktigt sura ), fasar för vintern! Då får jag väl ta på mig mössan också!

Kan säga att det var tur att jag fick mina barn tidigt! Innan jag blev en sådan mes. 
Jag - en kattcurlare!


Nöjda kissar :) Grissly är inne och gör vad han ska i den nyrensade kattoan.


Ja så här ser min morgon ut! Efter det det kan jag njuta av kaffe och G-P och bloggerier :)



Nu ska jag ut och leka lite med den här gamla harven...


.... sen är det dags att köra igång men sonens födelsedagsfix!

Ha det gott!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Vad söt du är med dina kissar..<3<3
    Ha en fin moppe och födelsedagsfikadag, det ser ut som ni har ganska fint väder idag?
    kramar

    SvaraRadera
  2. Lingon - De är så goa :) Nu ska jag äntligen samla ihop mig för utgång :) svårt att slita sig från allt fixet :)) Vädret är fint! Lite mulet men klar och härlig luft! Hoppas allt är bra hos dig med! Kram <3

    SvaraRadera
  3. Haha, kattcurlare är det bästa jag hört på länge. Här har du en till. Barnen har jag styr på, men katterna bestämmer här i huset med:) Ha ett fint födelsedagsfirande!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Dom är ju för söta, din katt-maffia! Ha en fin lördag! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hilde - Ja här är det katterna som styr och ställer :)) Ha en trevlig kväll du med! Kram

    Linda - He he ja söta små diktatorer :) Kram

    SvaraRadera
  6. Ha ha - vilka curlingkissar! Det är riktigt; katter ska ha det så :-)

    Hoppas du hade en fin dag igår och att du får en idag med!

    Kram

    SvaraRadera