Powered By Blogger

fredag 30 september 2011

Dagens moppestass

Det var längesedan jag tog en åktur och idag var det perfekt moppeväder :) Det perfekta moppeplagget på hösten är Odd Mollys långa goa snygga ullstrumpor! Värmer gott över knäna :)

Min gamla älsklingskofta från Odd Molly fick ut och premiäråka idag också!
  Kommer inte ihåg vad den heter men den är verkligen babymjuk fast det är ull!

Keyhole dress ( en ny favorit ), Jeggings från Levis, goa koftan, älsklingssjalen ( fick också höstpremiär idag ), skinnjacka och Hunter.



Ber om ursäkt för mörka bilder! Får dem inte ljusare med mobilkameran. Men kan tala om att sjalen går i fina lila nyanser :)

Nu ska jag strax gå på en fikaträff med en härlig arbetskompis till mig! Hon ska flytta till Örebro så det ska bli mysigt att se henne innan hon "försvinner"!

Ha en fin dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Så fin du är idag och det låter så skönt med en moppetur i dagens fina väder.
    Här är det också fantastiskt idag. :-D
    Ha en fin fika med din väninna, tråkigt att hon flyttar men så är ju livet ibland.
    kramar i massor och ha en trevlig kväll!
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Det var gårdagens stass :) Har varit lite lat idag och inte lagt ut någon dagens. Men, gårdagseftermiddagen var så mysig! Vi satt ute i flera timmar i solen ( och jag i min goa Jumle knit :)) Underbar höst i år verkligen! Härligt att du är hemma igen :) Ha en fin kväll! Massa Kramar!

    SvaraRadera