Powered By Blogger

fredag 23 september 2011

Lyckad swap och dagens!

Jag är så glaad!

Efter en lyckad swap med sötaste Horngatans ros har en Keyhole i rätt storlek hittat hit!

Och bara därför så ska jag bjuda på en lilaflipp!
Skulle inte gå ut med en sådan kort klänning till mina pinniga ben men här på bloggen kan jag leka lite :)

Rosanella i grey med lila broderier i precis samma lila färg som klänningen :) Keyhole dress och Heather merino leggings i lila :)) Förutom att mina tantskor från Gudrun Sjöden matchar lite så  tokmatchar jag min lila soffa också :)) Haha så det kan bli!


Här har vi mitt riktiga jag idag - TRÖTTER - men jag tvingade ut mig på en promenad och det var skönt även om jag kallsvettades hela tiden.


 Filtkoftan invigdes idag för första gången denna höst och den är så himla go! Under har jag Wigwam som faktiskt också hittat hit från Rosen :)

Har missat telefontiden till läkaren hela veckan :/ Tror faktiskt jag varit för dålig för att gå dit, så det får bli nästa vecka! Är absolut piggare nu men känner att det är något skumt i kroppen...

Nu är det fredag i alla fall och det är alltid kul ;) För mig innebär det deckartime i sjuksängen både i bok och TV-form!


Hoppas ni får en fin fredagsväll!

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Så fin du är i allt det lila..! Och gissa vem som är sugen på leggingsen.
    Vad glad jag blir att höra att du är lite piggare. Så skönt..

    kramar i massor!
    L

    SvaraRadera
  2. Tycket du är så söt så, faktiskt! Jag håller på jag med.. Vi är väl lite småtossiga!
    Allvarligt nu, om du vill, bara om du vill, jag fråga min make lite för din skull. Kan be han ringer dig om du vill! Du har min mailadress, ge ditt telefonnummer! Han ställer upp, lovar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har hjälp till att göra mig lila :) och inte är det något fel på de där benen - inte alls!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Förstår du känner dig tveksam! Tror ändå det är bättre du själv Framför hur du mår än att jag för vidare..
    Jag vill absolut inte lägga mig i, enbart hjälpa dig..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lingon - Ja leggingsen kommer du inte ångra om du hittar dem :) Jag hoppas det är på rätt väg nu!
    Massa kramar tillbaka!!

    Annelie - Somnade framför deckaren och vaknade nu! Det är ett fantastiskt erbjudande som jag gärna funderar på! Är han infektionsläkare? Så himla gulligt av dig! Mailar dig i morgon i vilket fall!
    Kramar

    Rosen - Å vad kul! Hoppas få se resultatet :) Tack var du är snäll :) jag tycker de är lite pinniga :) Kramar

    Annelie - Det är så himla snällt Kolla svaret till dig ovan! Kramar

    SvaraRadera