Powered By Blogger

tisdag 20 september 2011

Jag har bestämt mig! Fedden knit Till salu!!


SÅLD!

Älskar den men jag och vintervitt klickar inte :( Och detta kom jag på efter att ha använt den några timmar!

Helt underbara Fedden knit jacket med hjärta på ryggen. Mjuk och gosig och så fin! Använd under ett par timmar och i perfekt skick Stl. 2



OBS!! Matchande leggings från Gina tricot på köpet!! stl. Small.

Nypris 2500:-

Nytt Pris!!

Jag säljer den för 1500:- inkl. vanlig frakt!





Vid intresse skriv en kommentar och maila mig på marieskoog65@gmail.com

Hoppas ni får en fin dag!

Kramar!

9 kommentarer:

  1. Å vad synd att det är fel storlek - hade slagit till direkt annars!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad trist det är när man kommer på efter att ha använt en stund att man inte trivs i ett plagg.
    Modellen var supersnygg på dig! Finns inte den i svart? I så fall kanske du skulle kunna swappa?... Vad nu jag har med det att göra... :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Tigern - Ja vad synd!! Ha det gott! Kram

    Josanne - Ja vad urkigt! Swapidén är jättebra men otålig som jag är har jag redan beställt en svart :P Tålmodighet är inte min starka sida :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja, hade det varit en etta så hade jag norpat den bums:)Hoppas du finner en svart kanske istället..Den är uberfin..kram kram..

    SvaraRadera
  5. Too di loo - Attans! Jag har funnit en svart :) Modellen är ljuvlig verkligen! Kramar

    SvaraRadera
  6. Så synd att du inte trivs..men en svart kommer att bli super..
    kram!!!

    SvaraRadera
  7. Lingon - Ja en svart blir superduper :) Kram

    SvaraRadera
  8. Å den koftan är ju en dröm! Står högt på min önskelista...Svart blir nog bättre för dig när du känner så;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  9. Adela - Ja den svarta blir super tror jag :) Kram

    SvaraRadera