Powered By Blogger

lördag 24 september 2011

En liten påminnelse om vackra Beau coat nu med egna bilder!!

SÅLD!

Vill passa på att påminna er om min fina Odd Molly kappa Beau coat som är till salu!

Har tagit egna bilder här under morgonen och verkligheten överträffar dikten när det gäller denna kappa!

Fler bilder finns att titta på HÄR eller klicka på bilden till höger på sidan!


Jag kommer lägga ut kappan på Tradera i under helgen till ett lite högre pris!

Hoppas ni har en härlig lördagsmorgon!
Här skiner solen och jag känner mig piggare :D

Kramar!



2 kommentarer:

  1. Finfin den är. Hoppas någon slår till snabbt.
    kramar och vad kul att du är piggare.
    Ha det bäst idag.

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja den är så fin :) Riktigt fina godbitar du säljer på din blogg också :) Så länge jag inte promenerar fungerar det! Tog en promenix nyss och blev helt svettig och groggy :/ Jaja det går väl över :) Ha det gott! Kram

    SvaraRadera