Powered By Blogger

onsdag 7 september 2011

Dagens fixarstass

Ja det blir lite fix o städdag i maklig takt idag.. Väldigt maklig takt är det just nu märker jag...
Så förmodligen kommer jag smita undan så fort jag ger mig själv chansen!

Gåsen + velourbrallor = Skönt!


Måste ju visa baksidan också för det är den som är finast :)


Blunda gärna för sovfrillan, den fixar jag sen när jag fixat det andra..

Japp det blev ett riktigt andefattigt inlägg här! Återkommer senare med ett förhoppningsvis lite mer givande inslag :)

Ha en fin dag så länge!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Det där ser ut som en sån skön tunika. Tänk den har jag nog inte provat? Hoppas du har haft en fin dag och nu kan det väl inte regna mer? Appropå väder.

    kramar och önskar dig en fin kväll,
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Den är jätteskön! Har tvättat och tagit det lugnt.. Här öser regnet ner också :( Har roat mig genom att lyssna på gamla låter på Youtube :) Kul :)) Fin kväll till dig med! Kram

    SvaraRadera
  3. Tror nog att en grå gås kommer att flytta hit med:) Har en blå......Kram!

    SvaraRadera
  4. Linda - De är helt underbara! Min mest använda Molly just nu :) Kram

    SvaraRadera