Powered By Blogger

torsdag 8 september 2011

Till salu! Dagens moppestass och en gummistövelundring

Blir ett litet till salu inlägg igen!

En helt ny sidenkjol, stl. 2 från Odd Molly fall-2011
Grå
800:- inkl. vanlig frakt


Broken coat: Odd Mollys Gosiga dunjacka från förra året! OBS!!!! Min är GRÅ!!
Stl 3 (liten i stl, är som en tvåa)
Vid intresse mailar jag egna bilder!
1500:- inkl vanlig frakt. SÅLD!


Fick snabbt svida om lite förut från Wigwam till Avalon för att ev få plats med överdragsbyxor! Som tur var hade jag vädrets makter med mig och slapp dem :)
Men det börjar bli kallt nu! Så Pancho poncho värmde gott över skinnjackan :)


Och mina älskade Hunter! Köpte dem för några år sedan på Asos webshop till bra rea :) Förutom att de är så snygga (tycker jag :)) så är de så himla sköna att gå i! Nu undrar jag hur länge ett par gummistövlar håller ( själva gummit)! Finns det något sätt att underhålla dem eller ska man bara låta dem vara? Någon som vet?

Ha en fin kväll!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Jag måste få fråga dig angående Ponchon. Nu har den blivit mitt största "måste" och jag vet inte om jag kan vänta tills träffen, men jag försöker. Tycker du att den sticks? Håller tummen för att svaret blir "inte så mycket"
    Jag har köpt något hos Tintin style för att underhålla stövlarna, kolla här: http://www.tintinstyle.se/system/search/search.asp?m=163&page=2
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har bara haft den ovanpå jackor förutom när jag provade den. Jag tycker inte den är sticksig men jag vet flera som tycker det så det kanske beror på hur känslig man är. Jag älskar den! Tack för tipset! Det ska jag kolla upp! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej sötis!
    Så fin du är i ponchon. På apoteket kan man köpa flytande glycerin, det ska man ha på stövlarna lite då och då för gummit torkar ut och spricker med tiden. Det var en bekant som jagar som kläckte detta för mig för ett par veckor sedan och jag har smörjt in mina med det, det blev fint. :-D
    Kramar och gokväll!

    SvaraRadera
  4. Lingon - Tack :) Den är ljuvlig! Apoteket lät som ett både bra och billigt knep! En jägare borde veta vad han/hon talar om :) Gokväll och kramisar :)

    SvaraRadera