Powered By Blogger

fredag 16 september 2011

Full rulle

Tiden bara rusar  i väg för tillfället! Mycket att ta igen när man varit sjuk och dessutom fyller min son 19 år imorgon! Det ska firas såklart och det blir en del förberedelser. Nu är det mesta gjort och jag kan slappa lite... Hoppas det är någon bra film ikväll!

Dagens stass var den första på länge som var totalt not Molly, händer inte så ofta nu för tiden. I vilket fall som helst så glömde jag fota den, därför slänger jag ut dagens suddiga helmollyfierade mysdress i stället :)

"Gos"tunikan och Needle? leggings


Födelsedagspresent var inte så svårt den här gången, sonen är rätt svår med det i vanliga fall, önskar sig inget helt enkelt! Nu vill han ha en piercing i läppen, en till, han har redan en i underläppen och han är fin i den ( många han blev det ) så det blir min present till honom.

I övrigt så krachade min vattenkokare förra veckan så idag införskaffades det en ny, LILA :))
Den är mer lila i verkligheten.


Den lyser upp det mörka tråkiga ( när jag blir rik ska jag fixa nytt kök!! ). Det finns brödrost i samma serie också :))

Nä nu är det bäst att jag slutar innan ni dör av tristess!

Ha en fin kväll!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Nästan samma outfit på oss i dag. Den är så mjul och god. Tjusig vattenkokare.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde - Ja den är riktigt mysig :) Vad löjligt handikappad jag kände mig utan vattenkokare? Nu är ordningen återställt :)) Ktam

    SvaraRadera
  3. Snygg vatten-kokare! Och fin-fin dagens:) Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha du går verkligen all in för lila ;) Du har smittat mig lite - får se om jag kan låta bli de plagg som rumsterar i skallen :o)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - ja jag hade egentligen lovat mig själv att begränsa de lila inslagen till vardagsrummet ( har en lila soffa ) Men det har spridit sig i hela (lilla) lägenheten :) Kan inte motstå lila :)) Idag fick Adam en lila kaktus som f-dagsblomma så nu är det minsann lite lila inne hos honom också :D Kram

    SvaraRadera