Powered By Blogger

söndag 25 september 2011

Söndagens promenadstass

Och idag gick det mycket bättre :) Svettades bara lite :)
Vilket underbart väder! Helt fantastiskt! Jag har gått in till stan, runt och in emellan smågator och tagit en fika i en gränd! Jättemysigt!

På väg hem mitt i stan växte den här jättesvampen minst en decimeter diameter!


Dagens idag blev 327:an tillsammans med Keyhole dress, Jeggings från Levis, Converse och sköna kavajen från Lindex.



Får hoppas att jag är på rätt spår igen :)

En sak kom jag fram till under min promenix idag och det var att jag banne mig slår till på både Jumble och Fedden!!
Kan inte och vill inte välja!
I love them precis så där härligt knäppt som det bara kan bli med Mollylove :)

Ha en underbar dag och kväll!

Kramar!

10 kommentarer:

  1. Så skönt med fint höstväder. Snygg dagens! Sålde inte du din Fedden nyss eller kommer jag i håg fel?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läste nu att du inte tyckte om färgen. Vilken färg är du sugen på nu?
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Hilde! Den svarta som är grå! Den är ljuvlig verkligen :) Provade den idag och hängde undan den till i morgon bara för att vara riktigt säker och det är jag nu :)) Kram

    SvaraRadera
  4. Den i almost black såg jag på Too di Loo. Hon hade den tillsammans med Lacie dress, och det var jättesnyggt. Jag tror du gör ett bra val:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hilde - Tack! Känner mig lite överdriven som vill ha båda :P men WTF man lever bara en gång! Kram

    SvaraRadera
  6. Så skönt att du varit ute i dag och fått lite luft. Härligt!
    Och snygg är du också...!
    kramar i massor

    SvaraRadera
  7. Lingon - Ja det var jättehärligt! Skönt att jag mådde bra också :) Tack! Färgerna syns dåligt på bilderna men du vet ju hur Keyholen ser ut :) Nu väntar Morden i Midsomer :)) Massa kramisar tillbaka!

    SvaraRadera
  8. Skönt att du mår bättre! Det är hopp om livet här med.....Kram!

    SvaraRadera
  9. Den svarta fedden är ursnygg - det blir perfekt till dig :-) Så skönt att du är piggare!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Linda - Härligt att höra! Fruktansvärt att ha sådan hosta som du verkar ha haft! Kram

    Tigern - Ja det är så skönt! Och fedden är så fin :)
    Kram

    SvaraRadera