Powered By Blogger

torsdag 29 september 2011

Jumble knit :)

Idag är det ljuvligt höstväder och jag ska ta mig ut på en långpromenad i Slottsskogen!

På mig har jag underbara Jumble knit ( som inköptes innan "katastofen" ), Glenda short dress i den vackra rödrosa färgen Sienna, Chrysalis i almost black, sköna overknee strumpor från Diesel och Hunterstövlarna.





Jumbke knit i almost black har en underbar grå nyans som inte syns här! Min har ett hjärta på ryggen men fick inte till en bra bild på det. Återkommer med bättre bilder!

Smaken är som baken och tur är väl det :) Många tycker denna är bylsig men det tycker inte jag! Gillar att den är go och lång och som man kan svepa in sig i :) Det rödrosa sidenbandet är verkligen pricken över i:et!

En annan drömkofta hade jag tänkt mig att införskaffa på Odd Molly träffen men det får tyvärr vänta :/

Och det överlever jag nog ;) Finns ju värre problem!

Hoppas ni får en fin dag!
Kramar!


5 kommentarer:

  1. Du är jättefin i din outfit idag. Klockren matchning. Sååå snyggt med overkneesockor och stövlar till. Jag är sååå sugen på koftan men lite rädd att jag ska tycka den är sticksig. Avskyr sticksiga saker :-)

    Tror allt kommer ordna sig jättebra, försöker skicka över lite positivism nu som du märker .-)

    Ha en superfin dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivvi - Du är för go :) Den är faktiskt lite sticksig men jag har inte ont av det som tur är, hade det förr men det har gått över :) Tror också det kommer ordna sig, verkar redan göra det faktiskt men vågar inte riktigt tro på det än!

    Ha en underbar dag du med och tack för positivismen :) Känns bra! Kramar

    SvaraRadera
  3. FINT!!! Kunde inte kommentera igår eller idag från jobbet....men nu så =) KRAM!!!! Jobbigt när det strular med FK. Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad snygg du är! Hoppas allt ordnar sig till det bästa - säker på att det gör det :-) Jag mailar dig imorgon!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Naimiez - Ja så himla onödigt! Men det löser sig :) Kram

    Tigern - Tack :) Det gör det, lite otur bara att det var just nu :/ Då hörs vi :) Kram

    SvaraRadera