Powered By Blogger

lördag 24 september 2011

Lördagens promenadstass

Promenad o promenad förresten... Släpade mig fram till bageriet och köpte det smaskigaste jag kunde hitta!  Sedan hem igen svettandes som en ångvält eller nåt!

Nu är myskläderna på igen och jag ligger inlindad i mitt goa täcke och bloggar och magen är full av delikatesslängd eller vad den nu hette, god var den i alla fall!
Och eftersom jag kan uppskatta smaskiga bakverk är det nog ingen större fara med mig :)

Här kommer tre suddiga pics, min specialité!




Suitheart dress, en gammal manchesterkavaj från Lindex och Converse på fötterna.
Dessutom matchande sjal och strumbyxor :)

Jag är åtminstone sjuk med stil ;)  I alla fall utomhus :))

Ha en fin lördag!
Kram!

8 kommentarer:

  1. Superfin du är och gott med kaka och att den smakade. Vi har bara 222 steg till närmsta bageri. Gissa om det är trevligt?
    kramar och hoppas din kväll blir fin!
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Haha har du räknat dem :)) Ett jämt och bra tal! Då måste de ha smaskiga saker :) Kram ar o fin kväll tid dig med!

    SvaraRadera
  3. Snygg!!!! Fina färg på strumbyxorna----från var???? Börja skölja ur Haystack så swapar vi =) pengar mot blus =) Kram!

    SvaraRadera
  4. Naimiez - Trodde du mejlat så jag svarade på mailen :)) Som sagt Haystacken är redo! Säg bara till :) Kram

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva var strumpbyxorna var ifrån ( ifall någon mer vill veta ) De är köpta på NK och kommer från Falke. Jättesköna i bomulls"typ". Kramar

    SvaraRadera
  6. Kan bara hålla med - du är sjuk med stil! krya på dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Japp, du är sjuk med stil. Känner du dig bättre?
    Hoppas du kryar på dig nu och blir pigg till nästa helg. Ska du med på middagen?
    Kram

    SvaraRadera
  8. Rosen - Haha tack :) Ibland är det en fördel med suddiga bilder ;) Kram

    Hilde - Så fort jag går ut och rör på mig blir jag helt färdig! Men jag MÅSTE vara ok till träffen!! Jag är osäker på om jag ska med på middagen eftersom jag varit dålig så länge och känner mig så sliten :( Men lunch och shopping ska jag nog orka med ;) Får väl gå på piller den dan i värsta fall :P Kram

    SvaraRadera