Powered By Blogger

onsdag 14 september 2011

I sällskap med Wilma, Glenda och Heather och Till salu!

Lite love love och dolce  fick vara med också :) Och jag höll på att svettas ihjäl i vanlig ordning!

Men jag var färgglad och fin i alla fall!

Glendan är ganska rymlig vilket jag tycker är skönt!


Leggingsen syns inte men de finns där :))


Idag kom mina Heather merino leggings i stl. 2 från Odd Molly butiken direkt tlll dörren och mina 1:or är på väg till sitt nya hem :)
OBS!!
Har lagt ut dem på tradera nu ( ej 327:an ) men har köp nu priser ( samma som står här)
Passa på att fynda!
Fina Mollysar till salu i mitt förra inlägg!
   HÄR!

Ha det gott!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Vilket snyggt gäng "tjejer" du hade på dig i dag!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Helena - Ja det blev några stycken :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg dagens! Jag ser så mycket fram emot träffen, hoppas bara jag fixar "live" shopping:) Ska bli kul att träffa dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Ja det ska bli jätteroligt att ses! Funderar på att ge mig själ ett "live"shoppingförbud efter träffen :) Jag blir helt tokig när jag ser plaggen irl och får känna hur mjuka och ljuvliga de är. Livsfarligt! Men kul :)) Kram

    SvaraRadera
  5. Jo, jag kände på Glendan idag....mycket fin! Kram!

    SvaraRadera
  6. Naimiez - Ja den är så mjuk och skön :) och en härlig färg! Kram

    SvaraRadera
  7. Glenda ska jag prova på lördag, den bruna. Men den var ju väldans fin din färg med:) Kram

    SvaraRadera
  8. Linda - Trots att jag inte är en brun typ blev jag jätteförtjust i den bruna nyansen, vintage brown. Ha så kul på din provning! Kram

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt ju! Hur var den där bruna, den ser lite dassig ut på bilden tycker jag?

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  10. Tigern - Jag tyckte om den bruna. Gillar inte den färgen (på mig) i vanliga fall. Den hade vintage looken, lite urtvättad men fin :) Kram

    SvaraRadera