Powered By Blogger

torsdag 29 september 2011

Vad har hänt med håret :))

Undrar om det är de sista dagarnas chockartade problem som fått mitt hår att fullständigt go bananas! Har mest suttit och        ( förmodligen kliat mig i huvudet av ren frustration ) försökt hitta smarta lösningar! Och ja,  jag får nog ordning på det här också! Men Hååret!! Det har förökat sig till det dubbla på fel ställen och ligger som en mössa på huvudet och jag har inte klipptid förrän i slutet av oktober!

Upptäckte det idag först efter jag lagt ut bilderna i förra inlägget så jag tänkte att det är bäst att förklara att jag inte visste att jag inte såg klok ut!

Så här har jag gått och promenixat och känt mig fin i Jumle knit och i själva verket sett ut som en fågelskrämma! Ja så kan det gå!!


Men hjärtat på Jumble knit är fint :)


Nu ska det fixas lite middag!

Ha en fin kväll!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Hi hi, gillar den chockade blicken i spegeln...Rufisgt är ju inne brukar jag intala mig och rufsar på :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivvi - Haha ja då var jag väldigt inne idag :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Rufs funkar alltid:) Bilden är underbar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - haha ibland får man bjuda på sig själv :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker seriöst att du är skitsnygg i håret! Lite Meg Ryan över det hela:) Kram

    SvaraRadera
  6. Hur gulligt som helst...a little wild mess:) Så brukar jag se ut ganska ofta tycker jag..fniss...fast i längre variant..kram kram ..

    SvaraRadera
  7. Linda - Tack :) Blev så chockad när det helt plötsligt var så mycket hår! Kram

    Too di loo - Ja men nu har ju snyggt messy hår :)) Kram

    SvaraRadera