Powered By Blogger

fredag 2 september 2011

Fredagens

Nu ska jag iväg och överlämna ett Traderapaket , händer inte så ofta men denna gång blir det personlig överlämning :)
Sedan ska jag till banken som är ungefär lika roligt som att gå till doktorn :I Men det måste göras!

Här är fredagens bekväma stass!

Invigning av de grå Merino leggingsen, Superian tunic och Chrysalis.



Apropå sidenunderklänningar så har jag två som jag kan ha nu (3:or),
Chrysalis almost black och RAF dark lilac ( tre har jag kom jag på, en i vintage powder också :) ) + två underkjolar.
Man kanske inte behöver fler?
Ja den som lever får se ;)

Och är den någon som behöver fler underklänningar i stl 2 så finns några kvar till salu i mitt förra inlägg!

Hoppas ni får en fin fredag!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Jättefin outfit...!
    Jag hade min tunika på mig igår men trivs inte hundra i den. Ska jobba på det för den är ju jättefin. Ha nu en fin dag och unna dig en go fika!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Den fick hänga till sig hos mig, sedan kapade jag av ärmarna lite och nu har det blivit en av mina favoriter! Fika blev det :) på ett av mina gamla favvofik. Idag tog jag lite bilder med :)) Ha det gott! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, banken är som doktorn:) Snygg dagens. Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - ja nu är det gjort! Skönt! Tack :) Ha en fin kväll du med! Kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt jäkla skitsnyggt! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Tackar :) En favvokombo just nu och så himla skön att bära :) Kram

    SvaraRadera
  7. Mycket, mycket snyggt tycker jag! Tycker tandläkaren är värre än doktorn o banken...;D

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Adela- Tack :) Trivs väldigt bra i den kombon, speciellt nu när merinosarna hr hittat hit :) Ja tandläkaren är helt klart värst! Dit behöver jag också gå men jag drar på det liiite till...:P
    Kramar

    SvaraRadera