Powered By Blogger

fredag 23 september 2011

Odd Mollys vackra Beau tweed coat Till Salu! NYA BILDER!!


 SÅLD!

Nu har jag bestämt mig!

Jag säljer denna skönhet, Beau tweed coat, en ljuvlig vinterkappa som längtar efter att bli använd!
Kappan är i nyskick och lite rymligare än "tsar"kappan ( glömt vad den heter )
Stl 2.
Visar produktbilderna här:

NU HAR JAG TAGIT EGNA BILDER DÄR DE VACKRA FÄRGERNA SYNS BÄTTRE!

Som ni ser är den mycket vackrare och färgrik i verkligheten!


Vackert lila mönster och de läckra knapparna på framsidan.


Vackert mönster nedtill på ärmarna.


Baksidan med den härliga luvan.


Vackert mönster nedtill på kappan.


Sidenfodrad i en gråblå ton med "lamp"fransar längst ner.


Kappan är ovanlig och i nyskick med tags kvar!
.




Den är verkligen superfin och förtjänar ett bättre öde än garderoben.
Nypris var 6995:-
Jag säljer den för 1900:- inkl. frakt!

Vid intresse lämna en kommentar och maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en härlig fredag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar