Powered By Blogger

tisdag 6 september 2011

Ett nytillskott

Idag moppade jag iväg till Minzo för att kolla in Augar tunic! Den var ingen hit på mig ( glömde fota, hrmm eller rättare sagt jag var ensam i butiken, så all uppmärksamhet var på mig och därför kunde jag inte med att fota var väl mer sanningen ). Spetsen över tutteriet kom helt fel och jag såg inte klok ut enligt mig själv. Himla synd för resten var bra, för att inte tala om priset!

Något som däremot blev en riktig hit (enligt mig själv igen ) var Contrast dot wrap.
Olala vad jag blev såld på den!
Dessutom, en wrap med vanligt knyt, inte det andra konstiga knytet som jag inte klarar av.

Ja jag är hejdlös just nu (igen)!
Men jag har sålt av mycket också :))

Här är den ihop med Chrysalis minigown och Heather merino leggings.


Så skön och lättburen!


Och vacker :)


I affären hade jag på mig mina slitna Ra-Re jeans och det var också snyggt! Ska testa med RAF:en i dark lilac också, kanske kan vara något :)

Idag har jag bara sprutat ur mig inlägg ( för att vara mig)!
Så nu får jag ta tag i de vanliga göromålen :))

Ha en fin kväll!
Kramar!





20 kommentarer:

  1. Ojoj vad fin. Den hade man ju gärna haft. Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Sanna - Ja den var helt otippad för mig! Fin kväll till dig med! Kram

    SvaraRadera
  3. Super på dig! Troligen för lång för mig????
    Kram

    SvaraRadera
  4. Super snygg på dig! Kanon köp!

    Har helt glömt bort, men paketet har anlänt och låg fint och väntade i brevlådan. Har haft den på mig idag. :) Tack!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - Hur lång är du? Jag är 166. Har chrysalisen under som förlänger. Kram

    Jeanette - Å vad bra! Hoppas du trivs i den :) Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppsan vad snygg den är på dig! Det är inte bra att jag får se detta, det kliar konstigt i fingret redan:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Wrapen är så jäkla fin! Jag provade den kortare blusen i samma serie och den var skitliten. Hur var wrapen? Kram

    SvaraRadera
  8. Jäklar vad fin den var på dig!! Får man fråga vilken storlek du har på den? Om man skall gå upp ett snäpp kanske.. Riktigt fin, farlig tid nu, hihi.
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Jag provade den korta också, höll på att inte få den av mig :)) Wrapen är rymligare! Det gör ju mycket också när man kan reglera med knytbanden. Tycker det var en normal tvåa på denna. Kram


    Annelie - Tack :) Ja farligt, farligt :)) Jag är stl 2 och tycker den är normal i storleken. Ha en fin kväll du också! Kram

    SvaraRadera
  10. Hilde - Trodde jag hade svarat dig redan :)) Tack! Ständigt denna klåda i klickfingret :) För att inte tala om när man kommer in i en butik som är fulladdad men Mollynyheteter :-O!!! Kram

    SvaraRadera
  11. Oh la la ja, ursnyggt! Jag har nu provat den 3 (!) gånger utan att slå till - borde nog göra det... PS - Rosen, den blir inte för lång till dig!

    Kram kram

    SvaraRadera
  12. Tigern - Hahaha ja då är det nog dags att slå till nu :) Kramelikram

    SvaraRadera
  13. Supersnygg! Mycket finare på dig än produktbilden :-) Jag var sugen på klänningen i serien länge men så säger alla att den ska vara så lång så jag släppte min reservation på Deepfling. Kanske ska satsa på wrappen istället :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  14. Den är superfin! Jag provade den också nyss och blev stenkär. Så bra köp!
    Frösötös: jag är 168 cm och den är inte för lång till mig.
    Superfina katt- och fågelbilder i förra inlägget. Jag är ju ganska svag för djurbilder... Jag har lika kul liv jag, har roat mig med att förfölja och plåta mina katter idag... ;o)
    Massa KRAM!

    SvaraRadera
  15. Vivvi - Ja wrapen känns väldigt användbar förutom att den är snygg :) Kram

    Josanne - Tack :) Såg den på dig när du provade den och den var supersnygg på dig! Gillar också djurbilder och livet som fågeltant igår var ju riktigt kul ;P Undrar om det är bra eller dåligt :))
    Kramar

    Naimiez - Tack :) Kram

    SvaraRadera
  16. Va snygg du var i wrapen!! Jättesnygg kombo!!
    Vad har du för storlek på dina leggings??
    Blev sugen på den nu......
    Kram!!
    P.S. Hoppas du får din ChillN idag ;-D

    SvaraRadera
  17. Molly holic - Tack :) Jag har stl 1 på dessa, lite trånga och har inte töjt sig speciellt. Har stl. 2 på mina lila och de blir lite längre men vet inte hur de töjer sig än. Posten har inte kommit än! Hoppas :)) Kram

    SvaraRadera
  18. Wow, vad fin! Den har jag inte fastnat för tidigare men nu... Håller med om att det är bra att wrapen knyts på det viset. Kram L

    SvaraRadera
  19. Linsan - Tack :) Hade inte heller tänkt på den innan men när jag såg den live var det kört! Ja jag får inte till det andra knytet och det känns obekvämt, går och drar hela tiden. Kram

    SvaraRadera