Powered By Blogger

tisdag 6 september 2011

Ett djuriskt inlägg

Igår när det regnade hela dagen befann sig katterna i det här stadiet; sovandes...

Kloka djur :)



Och idag när jag fikade i Slottskogen i sällskap med  hundra Gråsparvar (minst) fick jag hålla hårt i blåbärspajen! Helt orädda var de! Tanten bredvid blev av med halva sin macka när hon höll den i handen!! Jättetruten Sture nappade till sig den blixtsnabbt!


Hjälpte inte hur mycket jag än viftade!



Hehe otroooligt spännande liv jag har va :))

Och bara för att jag är lite uttråkad för tillfället gick jag förbi Minzo för att muntra upp mig lite.
Vilket jag lyckades med riktigt bra faktiskt :D
Varför får ni se senare :)

Ha det gott!

Kramar!



3 kommentarer:

  1. Fräcka små varelser..de lär sig fort! Katter är kloka dom, så skulle man göra! Elvira 'hjälpte' mig byta lakan imorse! Jösses, hon var precis överallt, fniss. Snabb som blixten far hon runt! Det är så kul med henne, full av livsglädje o inte rädd av sig! Vid 01.30 tycker hon det är en väldigt bra tid att härja runt o leka! Bara masa sig upp till lilla rummet så maken får sova ifred. Han går upp lite efter fem.
    Klart du skulle förbi Minzo en sväng! Du får visa sedan vad det blev..alltid roligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj det var närgånget! Jag har själv råkat ut för trutvarianten :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Annelie - Haha mina katter "älskar" också att byta lakan :)) Lite svettig blir man! Ja det var ju en lite halvjobbig tid att vara uppe ock leka på :) Mmmm visar sen :)) Kram

    Rosen - Ja har aldrig sett så närgångna sparvar faktiskt! Och truten som bara flög förbi och tog mackan! Tanten blev alldeles chockad :)) Kram

    SvaraRadera