Powered By Blogger

torsdag 8 september 2011

Fina Wigwam

Igår fick jag inte mindre än två paket! Det en var från finaste Horngatans ros och som jag visar här nu! Det andra som också kommer ifrån en fin bloggerska visar jag senare :)

Wigwam i almost black och manchesterjeans från Maison scotch



Går omkring här och väntar ut regnet. Ska köpa en stor säck med kattfoder, tänkte ta moppen och det är inte kul att köra när det regnar...

Nu tittar faktiskt solen fram så då får jag skynda mig iväg!

Vi ses senare om ni vill!

Ha det gott!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Wigwamen är jättefin, på de som passar i den! Jag försökte men kändes aldrig "rätt"..
    Min kommentar igår försvann någonstans eller vad vet jag! Hur eller hur kom paketet jag beställde efter du svarat på min fråga häromkvällen. En dark pink, vet inte om jag passar i färgen riktigt, hmmm. Den är superfin men undrar om jag skall byta till gråa kanske..får höra vad min make har för åsikt känner jag.
    Trist du har regn, här har solen visat sig mest hela dagen.
    Ha en skön kväll sedan!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Den försvann nog i cyberspace! Den rosa (du menar Contrast dot wrap?)är jätteläcker men jag är lite för feg för den :P Du får gå på känslan! Jag har en grå wigwam sedan innan som jag älskar så denna kommer säkert också bli mycket älskad och använd :) Ha en skön kväll du med! Kram

    SvaraRadera
  3. MYCKET snyggare på dig än på mig ! Glad att jag klarade av att sälja ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Den är jättefin! Är så glad att jag fick köpa den av dig :) Och nu har du den underbara Velouretten :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag älskar min svarta Wigwam! Så fin på dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Ja det förstår jag den är är så fin! Tack :)
    Känner mig fin i den! Kram

    SvaraRadera