Powered By Blogger

onsdag 14 september 2011

Mollysar Till Salu!

OBS!!
Har lagt ut dem på Tradera nu men de går att köpa till köp nu! Om ingen har lagt ett bud kan jag sälja dem härifrån med! 
Jag fortsätter min rensning i garderoben! Dessa är alla i stl 2 och i mycket fint skick! I priset ingår vanlig frakt.
Jag låter dem ligga här över dagen sedan åker de ut på Tradera.

Dip-dye cardigan, vintage lite lilac. SÅLD!
800:-



Blueskies tie dress, grey SÅLD!
500:-


Imperfectionist cardigan, grey melange. SÅLD!
500:-

Sundance cardigan, powder.
500:- SÅLD!

Liebling blouse, vintage dark chalk. SÅLD!
500:-

327 från Sovereign kollektionen, grå med orangea broderier.
400:-

Vid intresse, lämna en kommentar och maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Varför är jag inte i din storlek!? Attans ;-)
    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Får Blueskies flytta till Skåne?
    Sålde min 3a för jag tyckte den var för stor.
    Var hittar jag din mail?

    SvaraRadera
  3. Helen - Mail är på väg :) Kram

    SvaraRadera