Powered By Blogger

lördag 3 september 2011

Invigning av Mollysar och ny hårfärg

Lite ny hårfärg är ett enkelt sätt att pigga upp sig på så det gjorde jag idag! Väldigt planerat hos frissan men färgvalet var en impuls! Är numera mörkhårig men är snart blond igen eftersom det är det mitt hår vill vara. Men ett litet tag hoppas jag mitt hår förblir mörkt! Kul med lite förändring!

Lite suddigt som vanligt!


Invigning blev det av fina jeansklänningen och Merino leggings i lila :)
Har också frossat i tantighet och köpt ett par fotriktiga skor från Gudrun Sjödén (ouii... pinsamt, jag vet!!)
Men jag gillar dem :) även det tantiga lila bandet :))




Det är lite för varmt med ull leggings men det bryr jag mig inte om!

Nu ska jag fortsätta läsa i min rykande färska bok av den isländske författaren Arnaldur Indridason, "Svart himmel". Härligt att få återvända till Island en stund :)



Ha en bra dag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Snygg färg på håret, det passar dig bra. Outfiten är jättefin som alltid.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde - Tack! Jag gillar färgen :) Och tack detsamma!! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Linda - Ja det är kul att variera sig! Har haft lika rött som dig en gång i tiden :) Men du är väl en äkta redhead :) Kram

    SvaraRadera
  4. Jaaa vad bra det blev med lite färg i barret :) I bland måste man ju vara snäll mot fötterna - mina har haft träningsskor med ilagd specialsula hela dagen. Skitfult men de är glada :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Rosen - Ja det piggar upp :)) Fram för glada fötter! Har faktiskt också skaffat mig en liten specialsula som jag har i mina Converse, perfekt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Va fin du var! Perfekt kombo också!
    Tack snälla för underklänningen har provat den och är så glad att du tänkte på mig ;-D
    KRAM och ha en fortsatt fin helg!!

    SvaraRadera
  7. Molly holic - Tack :) Det är klart! Det var ju hos dig den hörde hemma :) Kram

    SvaraRadera