Powered By Blogger

torsdag 22 september 2011

En hyllning till Scarf scarf från sjuksängen

Ja här kommer en liten rapport från sjuksängen! Som består av mig själv, katterna och Scarf scarf :)

Sjalen som inte bara är älskad av mig utan också av Loui som älskar att ligga inlindad i den och Grizzly som älskar att leka med fransarna och även han gosa in sig i den. Lyckligtvis är den så stor att den räcker till oss alla :)

Den har varit med med på många resor bla till Kina, Grekland, Island, Italien och alla skidresor mm, mm....

När man är så där feberfrusen ända in i skelettet är den helt ljuvlig! Finns inget som värmer så gott utan att stickas :)

Loui inlindad :) har hänt att jag glömt att han är där och satt mig på honom :P


Grizzly leker med fransarna :)


Här har de lag beslag på hela!


Men ordningen är återställd och scarf scarf värmer min frusna kropp.
Strax efter bilden togs kom Grizzly och lade sig under knävecken :)


Ja sådant här kan man roa sig med när man är sjuk :))

Jag lär nog få campera ett tag till med Scarf scarf och katterna men mår iaf lite bättre än i förrgår :)

Tack för alla goa kryakramar och goda soppor, glassar, mackor och tekoppar :))
Det värmer ska ni veta! Slår nog tom Scarf scarf!

Ha det så gott allihop!
Kramar

9 kommentarer:

  1. Mysigt ni ser ut att ha det! Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Naimiez - Ja det är mjukt o varmt o gott :) Tack! Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmm kattgos slår det mesta! Efter jobbet ska jag gå till Posten ;) Mailar dig så fort jag provat så du slipper ligga där å undra :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men stackars dig..liggandes sådär är ju sällan kul! Skönt du har de söta kissarna som sällskap, ursöta verkligen. Håller med dig fullkomligt om Scarf scarf, den är obetalbar!! Lilla Elvira o jag brukar campera ihop med min i royal..den hittade hon tidigt. Krya på dig nu!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - Hoppas på en trea i retur! Kram

    Annelie - Nä det är riktigt segt! Undrar lite varför det inte går över! skulle ringt läkaren i morse men försov mig.. Elvira har bra smak :) Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara kattbilder men attans är du fortfarande mår dåligt. Jag mår inte heller världsbäst men klara att vara uppe i längre stunder i alla fall! Håller alla tummar att du kryar på dig snart!!! Massa Kram!

    SvaraRadera
  7. Josanne - Haha vi skrev nog precis samtidigt till varandra :) Jobbigt att inte du heller är bra :( Min helvetesinfektion eller vad det nu är blir jag galen på snart! Håller tummarna för dig med! Kramelikram!

    SvaraRadera
  8. Förstår att kissarna gillar sjalen! Dom är ju för fina:) Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Linda - Riktiga myskissar :) Kram tillbaka!

    SvaraRadera