Powered By Blogger

tisdag 27 september 2011

Massa Mollysar Till salu! Och bautatrubbel!! Sänkta priser på några plagg!

Nu är jag inne på fingallringen så passa på!
Alla plagg är i stl 2. och vanlig frakt ingår i priset!
Alla plagg är  i mycket fint skick!

Hearted tunic, almost black.
600:- SÅLD!


Söt kofta från höstens Classic, gråmelerad med fina blommor på.
700:-SÅLD!


Den fina loggan.


Shivers blouse, indigo med vackra guldbroderier.
700:-



Shivers blouse, powder med vackra guldbroderier.
700:- SÅLD!



Canna cardigan, grey med silverinstickningar. Bandet ned flyttat, kan lätt flyttas tillbaka.
700:- SÅLD!


OBS! Det är INGEN fläck på koftan, det blev bara så på bilden!


Shimmer V-dress i military mjukaste tunn sammet med vacker spets vid byst...
900:-


...och på ryggen och ärmsluten.


Dareme dress, military. Vacker underklänning i silke som passar perfekt till Shimmer dress.
600:- SÅLD!


Vacker spets.

Smock vid ryggen.

Vid intresse lämna en kommentar och mejla mig på marieskoog65@gmail.com

Har tyvärr fått dåliga nyheter idag som ställer till det ordentligt för mig.. och innebär bla att jag måste ställa in Mollyträffen. Är både förbannad och ledsen mer kan/orkar jag inte säga just nu.

Ha det gott!
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Men nej vad tråkigt.... Ta hand om dig. Hoppas vi kan träffas någon annan gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad ledsamt för dig! Hoppas det inte är något allvarligt, utan det ordnar upp sig.. Aldrig roligt behöva lämna återbud, ibland måste man dock!
    Du får ta tröst av dina små kissar..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoo hoo lilla fin:)
    jag är intresserad av den grå koftan med brodyr:)
    Jag mailar dig:) kram kram..

    SvaraRadera
  4. Hilde - Ja det är fruktansvärt tråkigt! Det löser sig nog men inte just nu :/ Ha det så underbart och jag hoppas verkligen vi ses ngn gång! Shit jag var så laddad inför detta! Kram

    Annelie - Ber om ursäkt för att jag inte mailade dig, men det var så mycket som hände och att tänka på men jag uppskattar verkligen ditt erbjudande ska du veta! Ja mina kissar finns här och är så gosiga :) Kram

    SvaraRadera
  5. Too di loo - Då är den din :) Kram

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt att det krånglar. Men det blir fler träffar och jag ska minsann åka till freeport så fort det passar in här. Kramar och ha en fin kväll!
    L

    SvaraRadera
  7. Lingon - ja det är väl den där lagen om allts jävlighet eller nåt! Då Hoppas jag vi ses på freeport :) Kramar o fin kväll till dig med!

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt:( Men det blir fler gånger......Kram

    SvaraRadera
  9. Men nej vad tråkigt!! Hade så sett fram emot att träffa dig. Hoppas det går bra med dig - så får vi ses en annan gång. Jag har ju vägarna förbi götet då och då :-)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej hej!
    Som vanligt jag är liksom lite 'to big' för det mesta.
    Lycka till med försäljningen :)

    SvaraRadera
  11. Linda - Ja så in i bänken :(( Tur det blir fler gånger och att att flyter på s det ska förhoppningsvis! Kram

    Tigern - Ja jag är så himla ledsen för detta! Inget som jag själv kan råda över dessvärre! Vill jättegärna ses och hade så sett fram emot detta! Vi får lösa paraflaxet på nåt sätt! Kramar

    CLE - Tack :) Det är tur ibland att man inte kan ha allt som säljs :)) Kram

    SvaraRadera