Powered By Blogger

måndag 12 september 2011

Måndag

Det är inte utan att det känns att jag äter en mastodontantibiotikakur (oj vilket långt ord!). Igår tvärslocknade jag mitt i Morden i Midomer och vaknade lagom till sluttexten 
( någon som vet vem mördaren var? ) för att strax somna om igen och hade nog fortfarande sovit om inte telefonen väckt mig!

Bloggenaden frös inne om man säger så! Får se om det blir någon ordning på det idag.
För att inte tala om städningen som jag smitit ifrån hela helgen..

Ja här kommer dagens stass i alla fall!

Rosanella i grey, Love love tank också grå och Ra-Re jeans.


En trött en..


Jag drömmer så sjuka saker också! Och det går nästan inte att vakna, läskigt!
Igår natt drömde jag att jag inte kunde se, allt var mörkt, dessutom var mina solglasögon sönder..
Hur ska man tolka det? Att jag famlar i blindo :)) Bäst att hoppa över tolkningarna tror jag!

Ha en fin dag!
Här ösregnar det just nu!
Kramar!



15 kommentarer:

  1. Det är faktiskt helt legalt att skippa städningen när man är sjuk, säger syster jag.
    Jag äter också såndär megaantibiotika mot lunginflammation så jag förstår vad du menar...
    Somnade på dagtid i går och det har inte hänt i modern tid.

    SvaraRadera
  2. Mega antibiotikakur + städning = INTE bra, snudd på livsfarligt, säger undersköterskan som inte har satt sin arbetsfot innanför vårddörrar på 15 år… ;o)
    Här har du en till med sjuka drömmar… så jag håller absolut med dig om att det nog är bäst att skippa tolkningar… :o)
    Snygg dagens! Både snygg och ser superskön ut! Massa krya-på-dig-Kramar!

    SvaraRadera
  3. Helen - Det låter bra! Då skippar jag det dåliga samvetet :) Fy vad hemskt med lunginflammation :(( Mitt har parkerat sig i bihålor och leder. Vi får krya på oss! Kram

    Josanne - Det låter som det är ok att förtränga dammråttorna lite till :) Igår lekte Loui med en :P
    Nä det är nog bäst att lämna tolkningarna därhän.. Stassen är superskön! Måste skaffa fler Love love linnen! Tack Massa kramar till dig med!

    SvaraRadera
  4. precis...låt bli att städa och ta en lätt promenad i stället och andas. :-D Stackars dig som är så krasslig, det är ju inte kul alls. Hoppas nu kuren hjälper en gång för alla. Eller så får du äta en krans vitlök. :-D Nej jag skojar bara.
    Stora kramen till dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  5. Lingon - Ja städningen får vänta! Tog en liten promenix förut och en vitlökskrans är inhandlad (matmarknaden):) Så nu måste det banne mig bli bra! Stora kramar tillbaka <3<3<3

    SvaraRadera
  6. Usch din stackare - man blir ju sååå jädra trött av antibiotika. Håller helt m Lingon - strunta i städning och ta en lagom slö promenad och köp dig en bukett blommor :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Rosen - Ja urktrött! Nä nu blir det ingen städning! Nu är det sängsurfing som gäller och så står det en ugnspannkaka i ugnen som sköter sig själv :) Blommor var en bra idé, det piggar alltid upp! Kram

    SvaraRadera
  8. Stackare - men när du äter antibiotika SKA man vara trött och inte göra någonting. Så lägg dig i soffan igen med gott samvete! Damråttorna bits inte :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tigern - Förhoppningsvis är det ett tecken på att det biter och det får vi inte hoppas att dammråttorna gör :) Kram

    SvaraRadera
  10. Usch, stackars dig! Fin var du idag i alla fall :) Rosanellan är väldigt fin i grått. Krya på dig! Kram L

    SvaraRadera
  11. Linsan - Får hoppas det går över snart! Tack :) Jag använder faktiskt den mer än den rosa. Kram

    SvaraRadera
  12. Är du sjuk så är du sjuk. Det går lååång tid för damråttorna anfaller, så ta det lugnt.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hilde - Vad skönt då kan jag andas ut ;) Kram

    SvaraRadera
  14. Det suger musten ur en att käka pencillin. Ta det lugnt för sjutton! Kram

    SvaraRadera
  15. Linda - Ja nu erkänner jag mig besegrad ett tag men inte för länge! Ha det gott och godnatt! Kram

    SvaraRadera