Powered By Blogger

onsdag 14 september 2011

Ibland går det för fort...


...och då kan det bli så fel! Jag skriver det här inlägget för att det blev så dumt idag med en försäljning som gick snett pga mig och lite olyckliga omständigheter, vilket gjorde att en fin Mollysyster blev utan klänning och jag känner mig så dum!

Jag lade ut mina plagg på Tradera under eftermiddagen som jag skrev att jag skulle göra men inom någon minut hann klänningen bli såld på Tradera samtidigt som jag lovade bort den. Därför hade jag inte uppdaterat bloggen ( eftersom jag inte visste att den blivit såld ) Att det kunde bli så beror till en viss del på att jag har kvar min gamla mailadress på Tradera ( dumt nog) och den plingar inte till :/

Ja den här historien går inte att ändra på men jag ska ändra mailen på Tradera och dubbelkolla nästa gång! Alltid lär man sig nåt!
Och detta är inget som jag fått någon kritik för utan det är jag själv som vill ge en liten förklaring.

Ha en fin kväll!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Det är lugnt söta du!
    Jag såg ju inte ditt till salu inlägg förrän på kvällen så egentligen var det ju jag som var sent ute =)

    SvaraRadera
  2. Helen - Vad bra, kände mig så dum :P Kram

    SvaraRadera