Powered By Blogger

tisdag 13 september 2011

Morgonmobbning

I morse gaddade alla tre katterna ihop sig för att få upp mig ( de höll igång ganska rejält inatt med :/ ) Alla kör med olika metoder! Loui välter ner saker från fönsterbrädan och nattygsbordet samtidigt som han ger mig ovala blicken! Grizzly hoppar upp och breder ut sig över hela övre mig samtidigt som han tittar mig stint i ögonen, inte sådär kurrigt gulligt som han gör annars och så spinner han jättehögt! Maja kör racervarianten och springer snabbt över mig (hårt), tvärnitar och sladdar under sängen och idag lyckades hon välta kattpelaren.

Det funkar - de vinner!

Nu ligger de nöjda och sussar på varsitt håll!

Grizzly i kattpelaren - nu uppställd.


Maja i fula älsklings fåtöljen som används bara av henne.
Har inte hjärta att ta bort den.


Handfatet - Louis favoritplats.


 Det ösregnar och blåser men jag ska gå ut ändå! Måste ut och lufta bihålorna :) och kanske det börjar gå åt rätt håll för nu börjar jag bli riktigt sugen på att åka skidor.

Inspirerad av Storklicken här i Blogglandia kanske jag klickar hem en fjällresa till vintern! Ska börja kolla i alla fall :)

Ha en fin dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Skidor? Hihi. Det kom liksom oväntat för mig i mitt huvud? Hihi.
    Vilka kattbusar du har..nu passar det för dom att sova. Va?
    :-D
    kram på dig och ha en go dag

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja här går det snabbt i vändningarna :D Och nu snusar de små terroristerna minsann :) Go dag på dig med! Ni ska jag ta min promenix och det har slutat regna :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha - kattera :D Min sötnos som inte är med längre brukade promenera uppför hela mig - ställa sig med framtassarna på bröstet och SKRIKA mig i ansiktet :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Haha det måste ha varit riktigt effektivt :D Dom det hur de ska göra de små liven :)) Kram

    SvaraRadera