Powered By Blogger

söndag 11 september 2011

Lördagens och Söndagens stass

Hur jag kunde rata denna är för mig ett mysterium? Tur att detta misstag gick att rätta till :)

Augar tunic i almost black har hittat hem!
Detta blev också dagens stass ihop med lila Chrysalis och de nya leggingsen från Gina tricot som är ungefär tre km för långa i benen på mig i stl small.





 Har även köpt ett par "kalasbyxor" i en fin pudrig rosa färg på Gina innan som är jättesköna! Sitter skönt i midjan (bred resår) och hasar INTE ner! Hade dem ihop med Suitheart dress och RAF i dark lilac igår.




Skulle vilja ha ett par gosiga leggings i samma mörk cerise färg som i sjalen! Någon som har sett några sådana någonstans??

Ha en fin dag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Vad snygg du är? och gissa hur långa GT leggingsen är på mig :D Kan bara ha dem i stövlar och vika upp dem.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Tack :) Det blir nog så jag får använda dem med :) Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!!! Kolla Lindex barnstrumpor. Jag kan ha 170 så det kn nog du också =)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag har precis startat eget företag där vi kommer sälja våra egendesignade stickade leggings. Det kommer att komma leggings i färgen fuschia som är enfärgade inom kort. Dessa har ett vackert hålstickat mönster nertill på benen och avslutas med en liten volang kant. Allt är stickat i sverige och i mycket hög kvalitet. Tror dessa skulle skulle bli helt fantastiska till din outfit. Håll utkik för snart lanserar vi vårt märke "Miss Longstocking"!!!


    Hälsningar Linda :)

    SvaraRadera
  5. Snygga kombos! Säger som Naimiez - kolla in Lindex, tyckte det fanns hur mycket som helst där.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ojdå, är leggingsen så långa. Då blir det att vika för mig:) Jättefina outfits! Vart hittade du Augar tunic i almost black? Det ser dålig ut med den jag hade beställd från Ajabaja, så jag behöver ett reservtips:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Naimiez - Det får jag kolla! De kanske har lite roligare färger på barnavdelningen :) Kram

    Vita ljuva tankar - Vad spännande! Det måste jag absolut kolla in! Kram

    Tigern - Tackar :) Ja jag får gå in och koll där! Det fanns inga på vuxenavd sist jag kollade iaf. Kram

    Hilde - Ja de var väääldigt långa! Augar hittade jag på Åhlens, Kungsgatan! Finns på Minzo också :) Kram

    SvaraRadera