Powered By Blogger

fredag 9 september 2011

Lyckad swap!

Inne på Minzo träffade jag fina färgglada Naimiez för en liten swap :) Så nu är jag lycklig ägarinna till en lila Chrysalis i stl 3 :) Ska nog få ihop en fin sildensamling i min nya storlek också!

Här provar jag den ihop med en annan nyinflyttad lila sötnos :)
 327:an



Väl inne på Minzo kunde jag inte låta bli där här gosiga sjalen i mörk cerise från Maya.


På hemvägen tog jag en sväng till favvofiket och satt i solen och njöt en stund!
Så gott det gick med en enveten bihåleinflammation :/ Japp nu var det kört igen och en ny antibiotikakur härjar i kroppen! Detta är inte klokt!

Ska laga lite stärkande spenatsoppa till middag! Då blir kroppen säkert lite gladare :)

 Ha det gott!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Men vad snyggt! Den 327 ska jag ju också köpa.... intalar mig själv att jag inte passade i chrysalisen =)

    Måste få klämma på 327 =) finns den i Gbg, vet du det?

    Kram och tack för en riktigt trevlig pratstund!!!

    SvaraRadera
  2. Skit med bihåleinfalmmation/antibiotika :( Sjalen däremot är dunder :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Naimiez - Tack själv! Det var jättemysigt! Haha ja, den låg och väntade på mig när jag kom hem :) Har köpt den på Ajabaja. Har inte sett den i Gbg. Kram

    Rosen - Ja usch och bläk :( Får lägga extra mycket vitlök i soppan! Sjalen var en liten munmsbit :) Kram

    SvaraRadera
  4. Nämen....jädrans envetna baciller som du drar på dig! Väck och det pronto!
    Snygg swap & 327:a.
    Önskar dig en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jeanette - Ja väck, väck! Jag är jättenöjd med båda fast kanske inte samtidigt :) En härlig helg till dig också! Kram

    SvaraRadera
  6. Jeanette - försökte komma in på din blogg men det funkade inte. Har du stängt den? Kram

    SvaraRadera
  7. Gud vad gott med spenat-soppa! Jag älskar det, men ingen annan i familjen tyvärr....
    Krya på dig:) Kram

    SvaraRadera
  8. Men vilka envisa prasilusker du fått tag på. Hoppas antibiotikan tar det denna gången. Snygg Chrysalis och snygg 327:a:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Som tur är älskar hela familjen min spenatsoppa :) Tack för krya! Kram

    Hilde - Ja, jag ska försöka genomlida två dubbelkurer och se om det hjälper! Blir synd om magen :/ Jag gillar dem ( var för sig :)) Kram

    SvaraRadera