Powered By Blogger

söndag 18 september 2011

Försenad fotoutmaning och lite felpill!

Trodde att jag redigerade mitt swapinlägg till höger på sidan som jag kopierat så käckt och lyckades radera halva förra inlägget!

Ni som inte läst det överlever nog ;)

Nu ska jag i alla fall tala om var jag var och vad jag gjorde 
kl: 14.20 idag!

Jo, jag var hemma i sovrummet och noppade ögonbrynen!


Hade hunnit bli en frodig skog vid det här laget :P
Men nu är ordningen återställd på brynfronten!

Annars har söndagen gått i hasfart. Lyckades tom slumra in en stund på eftermiddagen! Kommer jag inte ens ihåg när jag gjorde sist! Jätteskönt var det. En katt som värmde fötterna och en som värmde rumpan och knävecken, sämre kan man ha det :)

Nu ska barnen gå iväg och hämta pizza  tom det slipper jag, undrar om jag drömmer :))

Hoppas ni får en fin kväll!
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Det där av-hårandet är ett evighets-göra! Jag har ögon-bryn som nästan växer ihop med hår-fästet......Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj nu kom jag ihåg att jag skulle fixa ögonbrynen men nu har jag druckit 2 glas vin till maten så det får vänta :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Linda - Och mina växer över näsroten! Apvarning :)) Kram

    Rosen - Haha nä då kanske det är bäst att vänta :) Kram

    SvaraRadera