Powered By Blogger

onsdag 31 augusti 2011

Lovely lila!

Igår och idag har det dumpit ner inte mindre än tre lila underbaringar ( en är jag iof lite tveksam till ) och för skoj skull kunde jag inte låta bli att prova allt på samma gång! + de underbara handledsvärmarna :)  jag besparade er mössan den här gången iaf :)) Hade annars kunnat bli toppen på moset eller pricken över i:et! Hrrm ursäkta min taskiga humor :P

Jag lovar! Kommer inte gå omkring i den här kombon :)
Mulan tunic, RAF dark lilac, Heather merino leggings och handledsvärmarna ( minns inte vad de heter)


Det är Mulanen jag är tveksam till! Modellen är lite otymplig och det är ett knytband som man kan reglera formen med men det blir klumpigt! Undrar om man (läs sömmerskan) Kan sätta i resår där bak eller något liknande för jag gillar den förövrigt!



Merino leggings i stl 2. Känns bättre i storleken men vet inte hur de töjer sig än.


Ljuuuuvliga!


Blev suddiga bilder idag beroende på att jag snabbt försökte knäppa av några bilder medan dotter med kompis var utom synhåll, ja framförallt kompisen :)) Är man knäpp eller är man knäpp :))

Ha en fin dag allihop!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Vad snyggt!!! Tycker du ska behålla - och det går helt säkert att sy i nåt band i tunikan. Blir perfekt till fjärilsparaply :-) Jag köper ett nu och så kan du betala när vi ses! Det kostar förresten 160 NOK, så det var ganska dyrt för ett litet parpaply... Ok?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag blev väldigt förtjust i tunikan :) Ska kolla om det går att fixa den på ett enkelt sätt. Ja men det är det helt klart värt! Med så fina fjärilar på :)) Tack!! Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!! Vart hittade du tunikan? Kram!

    SvaraRadera
  4. Naimiez - Den hittade jag på hos Deep Fling :) har sett den hos Ajajbaja också! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad jobbigt att tunikan inte känns 100! Du är i alla fal j...igt snygg hellila som du är :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag måste säga att jag är positivt överraskad över Mulan. Jag har inte haft ögon för den alls tidigare, men nu så:) Jättefint.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Rosen - Ja jag hade inte sett att det var ett band att knyta, har lite svårt för det. men jag ska kolla med sömmerskan för jag gillar den annars :) Tack! Odd lilamaniac me :))Kram

    Hilde - Jag upptäckte den helt plötsligt, hade inte sett den innan och med 20% på DF slog jag till på den o leggingsen och handvärmarna :) Kram

    SvaraRadera
  8. Mulan är ju tokfin! Leggingsen är tokfina med! Behåll! Kram

    SvaraRadera
  9. Tycker att du är jättefin i allt! Kanske lite mycket med handledsvärmare?:-O men tunikan är ju så vacker.
    Hoppas du får till det så du trivs.
    <3<3<3
    kramar och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  10. Linda - Jo den får stanna :) Leggingsen var säkra från början :) Kram

    Lingon - Haha ja handledsvärmarna åkte på för skoj skull :)) Det skulle vara perfekt om det gick att fixa till nån resår där bak för den är så fin! hjärtan och kramar till dig med <3<3<3 Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. :) inga problem med resår :) har jag satt i en chillnorway :) kram!!

    SvaraRadera
  12. Vad bra! Det låter lovande :) Ska höra med sömmerskan, jag vet ingenting om sömnad förutom raksöm och zick-zack! Kram

    SvaraRadera